Droomspreuken tweets gepubliceerd in de Ondernemer – beloonde inzenders

Tweets met droomspreuken in de OndernemerBeloon de inzenders van een wedstrijd met aandacht. Bijvoorbeeld zoals Profilers deed met ingezonden droomspreuken in een advertentie in de Ondernemer van zaterdag 17 september.

John F. Kennedy zei ooit: deze wereld heeft mensen nodig die durven te dromen. Ambities zijn dromen met een doel. Ze leggen de lat hoger. Brengen je verder.

Profilers vroeg haar relaties met een kaart naar hun mooiste gezegde over dromen (de favoriete lijfspreuk was ook welkom). Deze spreuk kon je onder andere via Twitter @Profilers_twit insturen met #thinkforward. Nu zijn deze spreuken dus geplaatst in de Ondernemer, een bijlage van de Gelderlander.

Van kaart via Twitter in de krant.

De meest inspirerende spreuk hebben ze beloond met een originele Profilers droom/reiskoffer. De winnaar is Ingrid Schieven van Markenheem, centra voor zorg en dienstverlening. Gefeliciteerd Ingrid.

De winnende droomspreuk:

“Big journeys start with little dreams”
Ingrid Schieven


Enkel mooie spreuken:

“Waar je van droomt, daar kan je niet van wakker liggen.”
Ankie van Gent

“Droom van morgen, leer van gisteren maar leef vandaag”
Ramona Kuiper

Mijn inzending meer mijn lijfspreuk dan een droomspreuk, en leuk om deze in de krant te zien:
“Kies je klant en de klant kiest jou”

Tweets met droomspreuken in de Ondernemerklik voor grote afbeelding – Back voor terug.

Gelukkig kreeg ik van Profilers een PDF met de advertentie zoals deze in de krant stond, anders had ik het gemist. :)

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

content marketing blog
Inspiratie
6 soorten content marketing

Wat is content marketing, welke vormen zijn er en hoe kun je het inzetten voor jouw bedrijf. Lees hieronder welke 6 soorten van contentmarketing er zijn en hoe je ze strategisch kunt toepassen. Content marketing Content marketing is een strategische vorm van marketing die er op is gericht om waardevolle, …

geen nieuwsbrief als naam gebruiken
Inspiratie
Een nieuwsbrief geen nieuwsbrief noemen – wat dan wel?

De digitale nieuwsbrief / mailing / newsletter / e-mailing is inmiddels al vele jaren oud. Het is een goedkope opvolger van de papieren versie van de nieuwsbrief. In het begin was het ook vrij eenvoudig om nieuwe aanmeldingen te krijgen voor jouw nieuwsbrief waarin je nieuwsfeiten en tips weg gaf. …

Inspiratie
Kerst reclames 2017

Het is ook voor reclamebureau’s een heerlijke tijd, de kerstdagen. Grote en kleine merken / ondernemingen / bedrijven willen met de kerst een mooie boodschap combineren met een aanbieding of gewoon mensen herinneren dat ze er zijn. Reclame makers kunnen hun creativiteit ten volle benutten in de vorm van humor, …

Shares