Ludieke ongevallen

De verzekeringsmaatschappij Centraal beheer Achmea is natuurlijk zeer bekend geworden van de reclame serie Even Apeldoorn bellen waarbij ze steeds weer zeer grappige varianten hadden bedacht. Al vond ik persoonlijk deze filmpjes in het begin een stuk sterker dan de laatste paar filmpjes… vooral die van Koninginnedag kon ik het eigenlijk niet opbrengen mijn mondhoeken omhoog te richten.

Maar het reclamebureau van Achmea zat niet stil en heeft iets nieuws bedacht wat een beetje als een Street / Outdoor en online campagne gezien kan worden (aandacht op straat vanwege de ongelukken die daar waren neergezet, online kiezen voor foto’s, zelf meedoen, tv commercials, etc.). Deze keer konden gewone mensen (dus niet van een castingburo) mee doen aan de poster campagne.

Apeldoorn_A

Overal in het land werden ludieke ongevallen neergezet en dit is ook op televisie aangekondigd. Mensen die zich hadden opgegeven of gewone voorbijgangers konden zich in deze ongevallen / in deze situaties laten fotograferen. Deze foto’s, natuurlijk genomen door professionele fotograven, zijn later op een website geplaatst en mensen konden zo de leukste foto’s kiezen. De foto’s met de meeste stemmen worden nu gebruikt om in de steden op te hangen in onder andere bushokjes.

Hieronder een aantal van deze grappig uitziende foto’s en 2 foto’s waarop je kunt zien hoe het decor is opgezet.
Apeldoorn_D

Apeldoorn_E

Apeldoorn_B

Apeldoorn_G

Apeldoorn_H

Apeldoorn_F

De vraag is alleen, spoort dit jou aan om toch naar Achmea over te stappen? Zo ja, dan wil ik graag weten waarom… laat dan even een reactie achter hieronder.

Gerelateerde Posts:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *