Wat ik je echt wil geven

Wat ik je wil geven.

Een leven.

Een leven vol plezier.

geven - gift voor jou

Passie om door te gaan bij tegenslag.

Inzicht om te realiseren wanneer je moet veranderen.

Liefde om te geven.

Motivatie om anderen te willen helpen.
Er is namelijk maar één beloning. Die van dankbaarheid van de ander als ze jouw hulp gebruiken.

Dankbaar om te zien hoe anderen jou liefde geven en jou helpen.

Tijd om te leven. Eindeloos veel tijd zodat je kunt doen waar jij goed in bent.
Tijd om te zien, voelen en horen wat er is.

Vertrouwen dat nu goed is. Gisteren is niet meer te veranderen. Morgen is er nog niet.
Nu is het enige wat telt.

Maak kunst.
Jij bent de artiest. Anderen zien het al. Nu jij nog.
De enige manier waarop je kunt onderscheiden is door helemaal jezelf te zijn en kunst te maken.
De rest is namaak.

Deel.
Deel jouw kunst met iedereen via Facebook, Twitter, YouTube, Pinterest, Quora, LinkedIn, WordPress, Google…

Wat is jouw leven?

Deel het met mij in de reacties.

Credit foto Steven de Polo gifts

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

content marketing blog
Inspiratie
6 soorten content marketing

Wat is content marketing, welke vormen zijn er en hoe kun je het inzetten voor jouw bedrijf. Lees hieronder welke 6 soorten van contentmarketing er zijn en hoe je ze strategisch kunt toepassen. Content marketing Content marketing is een strategische vorm van marketing die er op is gericht om waardevolle, …

geen nieuwsbrief als naam gebruiken
Inspiratie
Een nieuwsbrief geen nieuwsbrief noemen – wat dan wel?

De digitale nieuwsbrief / mailing / newsletter / e-mailing is inmiddels al vele jaren oud. Het is een goedkope opvolger van de papieren versie van de nieuwsbrief. In het begin was het ook vrij eenvoudig om nieuwe aanmeldingen te krijgen voor jouw nieuwsbrief waarin je nieuwsfeiten en tips weg gaf. …

Inspiratie
Kerst reclames 2017

Het is ook voor reclamebureau’s een heerlijke tijd, de kerstdagen. Grote en kleine merken / ondernemingen / bedrijven willen met de kerst een mooie boodschap combineren met een aanbieding of gewoon mensen herinneren dat ze er zijn. Reclame makers kunnen hun creativiteit ten volle benutten in de vorm van humor, …

Shares