Vandaag het gesprek met Carlijn Postma. Zij is ondernemer, eigenaar van The Post. The Post is een full service bureau voor contentmarketing; van strategie tot creatie en publicatie. Ook schreef ze 3 boeken: ‘Zakelijk twitteren voor beginners’ (2010), ’Ik.nl’ (2011) en ‘Contentmarketing in 60 minuten’ (2014). Ze publiceert regelmatig artikelen op frankwatching.com. Ook schrijft ze voor het internationale vakplatform Content Marketing Institute. Deze publicaties hebben er onder meer aan bijgedragen dat ze op plaats 27 in de lijst van 200 meest invloedrijke personen op gebied van content marketing is terechtgekomen.

Veel plezier met de inzichten van Carlijn.

Meer informatie over Carlijn Postma:

Opvallende uitspraken die ik mooi vind in het interview:

  • Ons bedrijf doet veel aan content creatie, onder andere voor Univé, Rabobank en andere grote bedrijven.
  • Wij willen graag strategietrajecten doen bij grote bedrijven en zijn een groeiend bedrijf.
  • Als je denkt aan content marketing, praten we over tekst, beeld en geluid. Hiervoor zijn lezers, kijkers en luisteraars nodig.
  • Carlijn heeft over dit onderwerp een boek geschreven, contentmarketing in 60 minuten.
  • Je probeert publiek te vinden, binden en activeren. Echter moet het publiek jou vinden.

Vergeet niet te abonneren op de Erno Hannink Show via iTunes, Stitcher of SoundCloud.

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 4.0 BY NC ND

Gerelateerde Posts:

Tags: , , ,

Leave a Reply

You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>