In deze podcast (episode 101) een 3e gesprek met Dave Lorrez over het optimaliseren van je website en vervolgens het analyseren van de resultaten met behulp van Google Analytics (instellen doelen, analyseren data). Sinds 2005 leert hij ondernemers met zijn bedrijf E-Tail hoe ze verkeer kunnen aantrekken op hun website en daar prospects en/of klanten van kunnen maken.

Dit is de derde aflevering uit een serie van 3 met Dave. Zie onderaan dit artikel de verwijzingen naar episode 1 en 2.

Veel plezier met de inzichten van Dave.

Show Notes

Je kunt met Dave Lorrez verbinden via:

http://www.e-tail.be/

LinkedIn

Twitter

Facebook

Opvallende uitspraken die ik mooi vind in het interview:

  • Analytics begint met het stellen van de juiste vragen en doelen voor je bedrijf.
  • Het grote probleem is dat mensen niet weten wat ze willen weten.
  • Het doel van analytics is om erachter te komen of je je doelen hebt behaald. Als je ze niet haalt, moet je erachter zien te komen wat er mis gaat.
  • Veel mensen hebben een berg data maar doen daar niks mee. Begin bij het analyseren van je sales, op welke uren van de dag wordt er het meest verkocht, wat is het gemiddelde bestelbedrag

Vergeet niet te abonneren op de Erno Hannink Show via iTunes, Stitcher of SoundCloud.

Kun je mij een groot plezier doen zodat meer ondernemers deze podcast kunnen vinden? Geef deze podcast jouw eerlijke beoordeling en recensie. Dit helpt mij enorm om deze podcast te verspreiden. Dank je wel hiervoor. Stuur me een korte e-mail om mij te laten weten dat je dit gedaan hebt en ik stuur je een verrassing.

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 4.0 BY NC ND

Gerelateerde Posts:

Tags: , , , ,

Leave a Reply

You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>