Gratis keyword analyse tools

Een belangrijk onderdeel bij het optimaliseren van jouw tekst / jouw pagina / jouw website voor zoekmachines (SEO) is bewust gebruiken van bepaalde trefwoorden. Je wilt in jouw tekst bepaalde trefwoorden extra aandacht geven door deze een paar keer te laten voorkomen. Maar je wilt ook weer niet dat een trefwoord te vaak voorkomt. En soms weet je helemaal niet welke trefwoorden in een tekst veelvuldig voorkomen. Dus dan heb je baat bij diverse trefwoord analyse tools, in het engels: Keyword analysis tools. Hieronder noem ik er een aantal die redelijk tot goed werken:

Heb jij nog tips? Laat het weten via de reactiemogelijkheid hieronder.

Gerelateerde Posts:

Hallo! Deze tool is inderdaad meer dan de moeite waard. Kort opgesomd geeft hij inzicht in: juiste zoekwoorden vastleggen, Page ranking van SEOquake, Delicious bookmarking, Van wie is een domein, Interne en externe links bekijken. Daarnaast zijn er nog veel meer opties maar dit zijn mijn meest favoriete opties. Groeten, John

1 reactie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Zoekmachine Optimalisatie
Beste gratis Online SEO Tools voor 2017

Wat zijn de beste gratis Online SEO Tools voor 2017? In onderstaande video krijg je een kort en snel overzicht van handige free tools die je voor SEO doeleinden kunt inzetten. De maker van de video werkt sins 2011 met online marketing. Hij moest werken met weinig budget maar wilde …

Zoekmachine Optimalisatie
Van stagiair naar ondernemer van 7 cijfers met online marketing – Tonny Loorbach

In deze post een gesprek met Tonny Loorbach. Hiervoor heb ik hem opgezocht in zijn kantoor te Amsterdam. Tonny is oprichter en eigenaar van Internet Marketing Universiteit BV & Huddle BV. Sinds 2007 met de poten in de klei qua online marketing. Hij is begonnen als stagiaire bij Eelco de …

Zoekmachine Optimalisatie
Analytics – Dave Lorrez 3/3

In deze podcast (episode 101) een 3e gesprek met Dave Lorrez over het optimaliseren van je website en vervolgens het analyseren van de resultaten met behulp van Google Analytics (instellen doelen, analyseren data). Sinds 2005 leert hij ondernemers met zijn bedrijf E-Tail hoe ze verkeer kunnen aantrekken op hun website …