Linkbuilding – strategieën voor het verkrijgen van links

Voor zoekmachine optimalisatie is het verkrijgen van links naar jouw website één van de grootste onderdelen van het proces. In de video hieronder een aantal strategieën toegelicht om links te verkrijgen naar jouw website. Hierbij wordt ook toegelicht wat het verschil is tussen white hat, grey hat en black hat. Ook gaat onderstaande video kort in op het ruilen van links. Deze SEO expert vindt het zonde van de tijd blijkbaar. Andere experts hebben hier weer een andere mening over. Wat vind jij?

Gerelateerde Posts:

Hallo, ik heb gisteren hierover een webinar gevolgd. Ik heb er zeker wat aan gehad. Ik kom uit de technische hoek en ik heb enkele site’s gemaakt met Joomla en WordPress. Ik ben de vraag gisteravond vergeten te stellen maar er werd ook altijd gewezen op de meta tags als keywords en description. Daarnaast heb je nog de google-site-verification. Dit soort items, is dit nog relevant of ik heb ook wel gehoord dat dit niet meer zo’n grote rol speelt?

2 reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Zoekmachine Optimalisatie
Beste gratis Online SEO Tools voor 2017

Wat zijn de beste gratis Online SEO Tools voor 2017? In onderstaande video krijg je een kort en snel overzicht van handige free tools die je voor SEO doeleinden kunt inzetten. De maker van de video werkt sins 2011 met online marketing. Hij moest werken met weinig budget maar wilde …

Zoekmachine Optimalisatie
Van stagiair naar ondernemer van 7 cijfers met online marketing – Tonny Loorbach

In deze post een gesprek met Tonny Loorbach. Hiervoor heb ik hem opgezocht in zijn kantoor te Amsterdam. Tonny is oprichter en eigenaar van Internet Marketing Universiteit BV & Huddle BV. Sinds 2007 met de poten in de klei qua online marketing. Hij is begonnen als stagiaire bij Eelco de …

Zoekmachine Optimalisatie
Analytics – Dave Lorrez 3/3

In deze podcast (episode 101) een 3e gesprek met Dave Lorrez over het optimaliseren van je website en vervolgens het analyseren van de resultaten met behulp van Google Analytics (instellen doelen, analyseren data). Sinds 2005 leert hij ondernemers met zijn bedrijf E-Tail hoe ze verkeer kunnen aantrekken op hun website …