In deze post een gesprek met Tonny Loorbach. Hiervoor heb ik hem opgezocht in zijn kantoor te Amsterdam. Tonny is oprichter en eigenaar van Internet Marketing Universiteit BV & Huddle BV. Sinds 2007 met de poten in de klei qua online marketing. Hij is begonnen als stagiaire bij Eelco de Boer van Winst.nl. Door de jaren heen specialiseerde hij zich in SEO en ontwikkelde van hieruit een nieuwe website strategie. Dat bleek een succes en mede vanuit de grote vraag uit de markt naar dit “WinstModel” startte ik in 2010, in samenwerking met Eelco de Internet Marketing Universiteit. Tonny Loorbach is specialist in SEO, conversie, online gedragspsychologie en neuromarketing. Tevens is hij auteur van 4 e-books, samen goed voor 62.500+ downloads. Ik heb een online resultaat case study gemaakt van Tonny en de Internet Marketing Universiteit.

Veel plezier met de inzichten van Tonny.

Beluister Podcast : Van stagiair naar ondernemer van 7 cijfers met online marketing – Tonny Loorbach.

 

Je kunt Tonny Loorbach hier vinden:

Opvallende uitspraken die ik mooi vind in het interview:

  • De Internet Marketing Universiteit is een beetje mijn core business, die ben ik in 2010 gestart.
  • Vanuit die universiteit leren we mensen onder andere SEO optimalisatie en conversie optimalisatie.
  • Ik heb erg veel van Eelco de Boer geleerd, zoals dat 95% van je werk gratis is. Met de overige 5% verdien je je geld.
  • De 5% is bij ons voornamelijk software. Via video’s en blogs trek je mensen aan.
  • Mijn belangrijkste tips zijn focus houden en ontzettend hard werken.

Vergeet niet te abonneren op de Erno Hannink Show via iTunes, Stitcher of SoundCloud.

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 4.0 BY NC ND

Leave a Reply

You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>