De iPad is er

iPad

Apple heeft hem aan iedereen laten zien, de nieuwe en lang verwachte iPad. Wat is het? Een grote iPhone? Een grote iPod? Je kunt er in ieder geval lekker mee op de bank zitten.

Intussen hebben andere bedrijven al wat bezwaar gemaakt. Zo claimt Fujitsu opeens dat ze de iPad naam al hadden geregistreerd en een ander bedrijf meldt dat zij al een vergelijkbaar apparaat op de markt hadden. Maar Apple zal vermoedelijk niet heel veel last hebben van deze negatieve publiciteit. Wat misschien wel een probleem is, is dit apparaat nu echt zo uniek? Kun je met de iPad leuker internetten dan met een laptop? En is deze tablet PC zo’n technisch hoogstandje dat concurrenten, zoals met de iPhone, het maar niet zal lukken een vergelijkbaar of beter apparaat in de markt te zetten. Samen met de experts vermoed ik dat de iPad niet de hype zal worden zoals dit het geval was met de iPod en de iPhone.

Wil je meer weten over de werking van de iPad, ga dan naar Apple’s iPad pagina.

Geen reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

office centre failliet
Algemeen
Doorstart Office Centre na faillissement mislukt

De vestigingen van Office Centre sluiten helaas hun deuren. De poging om het bedrijf een doorstart te geven na het faillissement (in maart 2022) is mislukt. In maart 2022 werd nog gemeld dat verschillende partijen zich bij de curator hadden gemeld vanwege interesse in een overname. Diverse vestigingen van de …

Allekabels gehackt
Algemeen
Webwinkel Allekabels had de wachtwoorden van oude klanten niet versleuteld?

Het bedrijf Allekabels is op 23 augustus 2020 slachtoffer geworden van een hack door cybercriminelen (vermoedelijk door Chippy1337). Allekabels heeft privé- / zakelijke gegevens en wachtwoorden gelekt / laten hacken van 2,6 miljoen klanten / Nederlanders. Deze database met gestolen klantdetails werd al eind januari 2021 te koop aangeboden op …

Algemeen
Review NIMA Marketing Day 2019

Via een prijsvraag op Linkedin (gerelateerd aan de presentatie van Ronald van Zetten, Vroom & Dreesman) werd een gratis toegangskaart (t.w.v. ongeveer 350 euro) voor NIMA Marketing Day 2019 aangeboden. Ik had het juiste antwoord op deze prijsvraag en mocht dus gratis naar dit bekende marketing evenement. Ik win zelden …

Shares