Laat je teksten bloeden – Aartjan van Erkel – Maak me gek met copy 2/3

Aartjan van Erkel (1970) is online copywriter, spreker en trainer. Hij helpt ondernemers om meer te verkopen op internet door beter te worden in copywriting, zelfs als ze niet kunnen schrijven.

Dit is aflevering 2 in de serie over copywriting met Aartjan. Aflevering 1 van 3 vind je hier Vermoord de cliches

teksten bloeden, Aartjan van Erkel

Episode 48

Zijn bestseller Verleiden op internet – Hoe maak je een website onweerstaanbaar? is meer dan 10.000 keer verkocht, stond op nummer 2 in de Managementboek top 100 en werd 226 keer beoordeeld met vier of vijf sterren op bol.com en Managementboek.nl.

Show notes

Je kunt met hem verbinden op:

Zijn website www.schrijvenvoorinternet.nl of aartjanvanerkel.nl

Zijn nieuwste boek Maak ze gek! en zijn eerste boek Verleiden op internet

Voor de extra bonus van zijn nieuwe boek ga je naar maakzegek.nl

Opvallende uitspraken die ik mooi vind in het interview:

  • Met “laat je teksten bloeden” bedoelen we dat je je klanten pijn wilt doen met je teksten. Dit heeft te maken met de manier waarop je brein reageert op wat je zegt of schrijft.
  • Ondernemers verkopen vaak oplossingen en oplossingen is hele geruststellende informatie. Het beslissen in je brein vindt plaats in het onderbewuste. Je moet het brein via prikkels uit het onderbewuste halen.
  • Zorg dat het probleem duidelijk naar voren komt, zo is het brein meteen alert en blijft de informatie hangen. Denk maar eens aan series op tv, die beginnen altijd met een probleem.
  • Als bijvoorbeeld een website hetzelfde probleem aansnijdt als het gene waar de klant mee zit, voelt de klant empathie, hij voelt geen negativiteit.

Vergeet niet te abonneren op de Erno Hannink Show via iTunes, Stitcher of SoundCloud.

Kun je mij een groot plezier doen zodat meer ondernemers deze podcast kunnen vinden? Geef deze podcast jouw eerlijke beoordeling en recensie. Dit helpt mij enorm om deze podcast te verspreiden. Dank je wel hiervoor. Stuur me een korte e-mail om mij te laten weten dat je dit gedaan hebt en ik stuur je een verrassing.

Je kunt mij bereiken op podcast@ernohannink.nl Ik hoor graag van jou.

Online jouw expertise delen en daarmee nieuwe leads aantrekken? In contact komen met klanten die jou nu nog niet kennen?

Online verspreiden van jouw expertise op een manier zodat het je zo min mogelijk tijd kost.

Dan is Online Visibility Done4You voor jou.

Het enige wat jij hoeft te doen is jouw expertise uit je hoofd te halen. Wij zorgen er voor dat deze expertise online wordt gepubliceerd en wordt verspreid.

Online Visibility Done4You vind je op ErnoHannink.nl

 

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5

Laat je teksten bloeden – Aartjan van Erkel – Maak me gek met copy 2/3

Gerelateerde Posts:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

avg nieuwsbrief
Algemeen
1
Voorbeeld teksten AVG en GDPR nieuwe toestemming nieuwsbrief

Op 25 mei zal de nieuwe AVG (Algemene verordening gegevensbescherming) / GDPR (General Data Protection Regulation) van toepassing zijn. Een belangrijke aanpassing is de wijze van vastleggen van de toestemming voor het sturen van nieuwsbrieven / bijhouden van mailinglijsten: toestemming mag niet standaard aangevinkt staan, actieve handeling is nodig, alleen …

Algemeen
Serial ondernemer succes met online doelen realiseren – Tony Stubblebine

In deze podcast aflevering het gesprek met Tony Stubblebine CEO van Coach.me Dit was een gesprek met een bijzondere ondernemer en de oprichter van een online app.   Tony is oprichter van Coach.me gebasseerd op het idee dat positieve stimulans en coaching universeel kan worden toegepast om mensen te helpen …

Algemeen
[vlog] Online Case Study: Michael Pilarczyk

Michael Pilarczyk is ondernemer, business- en levenscoach. Was DJ bij radio Veronica en Radio538, had later een mediabedrijf, dat hij verkocht voor 20 miljoen. Nu is hij vooral coach, met online trainingen. Hij zet Facebook ads in voor meer bereik, gebruikt video’s, testimonials en beantwoord vragen in de podcast. Zoals …