Leer jouw merk te ontwerpen als niet-ontwerper – Jenna Soard

Vandaag het gesprek met Jenna Soard

Jenna is een design fanatiekeling en een branding expert. Ze vindt het heerlijk om jou te helpen om een merk te maken dat zo persoonlijk is dat jij alle bijzondere mensen aantrekt waarmee jij wil werken.

Ze heeft lesgegeven aan de University of Oregon en The Forbes School of Business. Ze heeft 4 jaar les gegevens over branding, design en entrepreneurship, terwijl ze de kernfilosofie ontwikkelde en teste over hoe je een non-designer een professioneel ontwerp kunt lante maken in korte tijd.

In 2013, lanceerde ze YouCanBrand.com en leerder honderden eigenaren van een klein bedrijf hoe je ontwerpt. Ze heeft nu ruim een miljoen omzet op jaarbasis en leeft op verschillende locaties het jaar door.

Ik ontmoette haar in Amsterdam waar ze toen verbleef voor een aantal weken terwijl ze een nieuwe lancering deed.

De geluidskwaliteit is wat anders dan normaal, omdat het is niet via Skype is opgenomen maar live met een memorecorder.

Dit is een aflevering uit de voormalige numberonecoachbiz show die niet verloren mocht gaan. De aflevering is in het Engels.

 

Episode 85

Binnen 6 maanden je omzet verdubbelen met andere verdienmodellen – Petra Iuliano

Show notes

Je kunt met haar verbinden op:

https://www.facebook.com/jenna.soard
LinkedIn
Instagram

You Can Brand!

 

Opvallende uitspraken die ik mooi vind in het interview:

  • Mijn naam is Jenna Soard en ik ben de eigenaar van YouCanBrand.com. Ik leer ondernemen dingen voor zichzelf te doen, zoals ontwerpen.
  • Als je een eigen merk opzet, kun je je onderscheiden van ondernemers in je branche.
  • We gebruiken alle technieken voor het branden en het aantrekken van klanten en maken hier iets visueels van.
  • Je moet je niche vinden, je kunt niet iedereen helpen ander word je nooit de beste in je vak.
  • Zorg dat je je eigen denkwijze opzet, zo kun je onderscheiden.
  • Voordat ik mezelf goed genoeg vond om te onderwijzen over branding, vond ik dat ik eerst zelf een brand op moest zetten
  • Tijdens mijn periode als grafisch ontwerper achtten klanten mij in staat om hun gedachten te lezen. Hieruit kwam het idee van mijn bedrijf.
  • Vandaag hakken mensen de oplossing vaak in stukjes, maar dat is niet de meest effectieve wijze.
  • Als je niet genoeg verkoopt, vraag je je dan af of je wel de enige bent die dit doet. Onderscheid jezelf

Vergeet niet te abonneren op de Erno Hannink Show via iTunes, Stitcher of SoundCloud.

Kun je mij een groot plezier doen zodat meer ondernemers deze podcast kunnen vinden? Geef deze podcast jouw eerlijke beoordeling en recensie. Dit helpt mij enorm om deze podcast te verspreiden. Dank je wel hiervoor. Stuur me een korte e-mail om mij te laten weten dat je dit gedaan hebt en ik stuur je een verrassing.

Je kunt mij bereiken op podcast@ernohannink.nl Ik hoor graag van jou.

Wil je weten hoe jij ook meer klanten krijgt met online?

Hoe je met internet sneller jouw grootse doel bereikt?

Vraag dan nu de Online Zichtbaar Analyse aan.

Bedoeld voor ondernemers die in de B2B omgeving werken met grootse plannen.

In een korte analyse snel zicht op wat je online wilt verbeteren voor meer resultaat.

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 4.0 BY NC ND

Leer jouw merk te ontwerpen als niet-ontwerper – Jenna Soard

Gerelateerde Posts:

  • Geen gerelateerde posts gevonden
Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

avg nieuwsbrief
Algemeen
Voorbeeld teksten AVG en GDPR nieuwe toestemming nieuwsbrief

Op 25 mei zal de nieuwe AVG (Algemene verordening gegevensbescherming) / GDPR (General Data Protection Regulation) van toepassing zijn. Een belangrijke aanpassing is de wijze van vastleggen van de toestemming voor het sturen van nieuwsbrieven / bijhouden van mailinglijsten: toestemming mag niet standaard aangevinkt staan, actieve handeling is nodig, alleen …

Algemeen
Serial ondernemer succes met online doelen realiseren – Tony Stubblebine

In deze podcast aflevering het gesprek met Tony Stubblebine CEO van Coach.me Dit was een gesprek met een bijzondere ondernemer en de oprichter van een online app.   Tony is oprichter van Coach.me gebasseerd op het idee dat positieve stimulans en coaching universeel kan worden toegepast om mensen te helpen …

Algemeen
[vlog] Online Case Study: Michael Pilarczyk

Michael Pilarczyk is ondernemer, business- en levenscoach. Was DJ bij radio Veronica en Radio538, had later een mediabedrijf, dat hij verkocht voor 20 miljoen. Nu is hij vooral coach, met online trainingen. Hij zet Facebook ads in voor meer bereik, gebruikt video’s, testimonials en beantwoord vragen in de podcast. Zoals …