LinkedIn uitnodiging versturen die wel wordt geaccepteerd

Met mensen één-op-één contact maken tijdens een groot netwerk evenement. Op de één of andere manier heb ik hier best veel moeite mee. Een LinkedIn uitnodiging versturen die wordt geaccepteerd door iemand die ik nog niet ken, geen probleem.

LinkedIn uitnodiging geaccepteerd

Geef mij een podium en ik vertel de groep over hyperspecialisatie, LinkedIn, Facebook, website, weblog, e-mails… Doe ik het goed dan komen mensen na dat verhaal bij mij met reacties en vragen. Nog meer vragen die ik kan beantwoorden, heerlijk.

Mensen komen naar mij, ik hoef er dan bij een bijeenkomst niet op af te stappen.

Hoe anders is dit op de online netwerken. Het is voor mij eenvoudig om mensen uit te nodigen in mijn online netwerk. Een uitnodiging op LinkedIn, een connectie op Facebook, iemand volgen op Twitter. Het contact aangaan.

Het gaat niet om de kwantiteit, ja ook wel, maar vooral om de kwaliteit. Goede contacten waar je op terug kunt vallen als je iemand nodig hebt. Contacten die jou ook willen helpen wanneer jij iets wilt delen.

Waarom toch ook kwantiteit? Bij de meeste sociale netwerk sites is maar een deel voor jou zichtbaar. Het deel van de mensen waarmee je verbonden bent.

Ben je bijvoorbeeld in LinkedIn maar verbonden met een klein aantal mensen, dan zullen ook niet veel mensen jou vinden in LinkedIn.

Wil jij gevonden worden door de juiste ondernemer, coach, manager, medewerker, collega dan is het belangrijk dat je gestaag je netwerk uitbreid.

Een van de manier om snel met mensen in contact te komen is door je aan te sluiten bij een paar grote groepen waar jouw doelklant zit. Kies vooral voor grote groepen want daar zijn de gesprekken, in kleine groepen is het vaak heel stil. Bij een grote groep is de kans dat de persoon waarnaar jij op zoek bent hier in zit ook groter.

Het feit dat je in dezelfde groep zit helpt bij het contact leggen:

  • Je kunt de groep gebruiken voor de uitnodiging.
  • Je kunt de achtergrond van de groep gebruiken in de uitnodiging.
  • Je kunt contact leggen in de groep.
  • Je kunt mensen bekend maken met jou door vragen te beantwoorden in de groep

Wat je niet wil doen is de volgende uitnodiging versturen:

“Ik wil u graag toevoegen aan mijn professionele netwerk op LinkedIn”

persoonlijk bericht LinkedIn

LinkedIn maakt het je hier ook niet eenvoudig. Op verschillende plekken hoef je maar op de knop te klikken “connectie maken” en de uitnodiging met deze standaard tekst is al verstuurd. In de LinkedIn app voor de tablet of smart phone gaat ook deze standaard uitnodiging eruit als je klikt op connectie maken.

Klik je bijvoorbeeld op ‘Connectie maken’ bij ‘Personen die u misschien kent’ in de zijkant op de home van LinkedIn, dan krijg je de mogelijkheid een persoonlijk bericht te sturen.

Mensen die je misschien kent

Klik je ‘Connectie maken’ bij ‘Personen die u misschien kent’ als je al iemand hebt toegevoegd. Dan wordt er direct een uitnodiging verstuurd met de standaard tekst. Je kunt dan dus geen persoonlijk bericht toevoegen.

mensen die je misschien kent LinkedIn

Hoe voorkom je dat je mensen uitnodigt met een tekst die jij zelf ook niet snel accepteert in uitnodigingen?

Wil je er zeker van zijn dat je altijd een eigen unieke uitnodiging stuurt:

  • Gebruik LinkedIn in de browser – ga dus naar www.linkedin.com en gebruik niet de app (iPad, iPhone etc)
  • Ga dan altijd naar het profiel van de persoon en klik op de kop ‘Connectie maken’.

Dan krijg je het keuze menu waar je onder andere kunt kiezen uit ‘Vriend of vriendin’, ‘Groepen’ en ‘Ander’.

uitnodigen LinkedIn

Ken je het e-mail adres van de persoon? Kies dan ‘Ander’ en vul het e-mail adres in met een persoonlijke boodschap. Dit e-mail adres vind je regelmatig in het profiel van de persoon.

Ken je het e-mail adres niet dan kun je ‘Groepen’ kiezen uit dit menu, tenminste als je in één of meerdere zelfde groep(en) zit. Zoals gezegd, wordt lid van zoveel en zo groot mogelijke groepen waar mensen zitten die jij wilt ontmoeten.

Dan de persoonlijk uitnodiging. Dit staat er boven:

“Voeg een persoonlijk bericht toe: (niet verplicht)”

Niet verplicht? Het is niet noodzakelijk om de uitnodiging te versturen maar veel beter om het wel te doen. Wil je dat mensen jouw uitnodiging accepteren dan is het verplicht wat mij betreft.

Wat zet je nou in zo’n uitnodiging?

Templates voor uitnodiging op LinkedIn

Beste naam, leuk je te ontmoeten bij ____ Ik wil je graag toevoegen aan mijn LinkedIn netwerk. Wat vond jij het interessantste tijdens deze avond?

Enthousiaste groet,
Erno Hannink

Heb je vragen? Neem gerust contact met mij op.

 

Beste ____,
Ik ontmoet graag ondernemende mensen op LinkedIn. We zijn allebei lid van de groep ‘deOndernemer’ en ik zag je profiel daar. Graag wil ik je met je verbinden.
Heb jij al interessant informatie uit deze groep gehaald?

Enthousiaste groet,
Erno Hannink

Heb je vragen? Neem gerust contact met mij op.

Tips voor meer succes met je uitnodigingen in LinkedIn

  • Wees eerlijk (waarom zoek je contact)
  • Zeg hoe je ze ‘kent’ (hoe heb je ze gevonden)
  • Vind een overeenkomst (een groep, contact, opleiding, bedrijf..)
  • Maak het persoonlijk (stuur niet iedereen exact dezelfde uitnodiging)
  • Wees enthousiast
  • Noem iets uit hun profiel
  • Bedank hem/haar

Voorbeeld uitnodiging:

“Hallo Pieter, ik zag in je profiel dat je telecommunicatie hebt gestudeerd. Ik heb dit zelf ook gestuurd maar in Enschede. Graag maak ik de connectie met jou hier. Dank je wel! Een fijne dag. Erno Hannink”

Nog meer voorbeelden
1. “Het was goed je te ontmoeten tijdens het ____ evenement. Ik vond het leuk met je te praten over ____. We kunnen hier verbinding en zo contact houden. Erno Hannink”

2. “Ik ben ook lid van de LinkedIn groep ____  en zag je reactie op  ____. Ik wil graag verbinden zodat we hier meer over kunnen praten.”

3. “Het is alweer even geleden sinds ons laatste gesprek. Gaat het goed met je? Hoe gaat het thuis? Ik zie dat je nu werkt bij ____ company, hoe gaat dat? Laten we in contact houden via LinkedIn. Dank je wel! Erno Hannink”

4. “Ik keek in je profiel en zag dat jij ook bent afgestudeerd aan de  ____ school/universiteit. Ik zag dat we nog een paar andere zelfde interesses hebben. We kunnen contact houden via LinkedIn. Dank je wel. Erno”

5. “Ik keek in je profiel en ben zeer onder de indruk van jouw ervaring en wat je bereikt hebt. Accepteer alsjeblieft deze uitnodiging om te verbinden. Ik zou graag eens verder praten over hoe jij  ____ bereikt hebt. Dank je wel. Erno”

6. “Ik las met interesse het artikel in je blog over ____. Graag houd ik contact met je via LinkedIn. Dank je wel! Erno Hannink”.

Stuur niet teveel uitnodigingen tegelijk. De kans dat meer mensen zeggen dat ze jou niet kennen neemt toe en dan maakt LinkedIn het lastiger voor jou om uitnodigingen naar mensen te sturen.

Maak iedere keer een ‘unieke’ en persoonlijke uitnodiging. De kans dat mensen dan je uitnodiging accepteren is groot.

Leg contact wanneer je een uitnodiging accepteert

Je ontvangt vast ook wel eens een uitnodiging.

Waar vind je de tekst van de uitnodiging die je ontvangt?

De uitnodiging die een aantal mensen wel mooi persoonlijk maken vind je ook niet zo eenvoudig. LinkedIn heeft deze recent wat meer ‘verstopt’.

LinkedIn uitnodiging ontvangen

  1. Ga met je muis over het poppetje rechtsboven (niet klikken)
  2. Klik op ‘Uitnodigingen’
  3. Ga nu met de muis over het quote symbool en je ziet de uitnodiging.

Dan kun je op de foto van de persoon de uitnodiging wel accepteren (vinkje) of weigeren (kruis).

Stel je krijgt een uitnodiging van iemand die je al kent.

Haal dat moment van ontmoeten weer even op. Stel een vraag en haal het contact aan.

Hallo ______,
Lang niet gesproken bij ______ (netwerk)
Leuk dat je me hebt uitgenodigd op LinkedIn.
Dank je wel voor de verbinding.
Kan ik je ergens mee helpen?

Enthousiaste groet,
Erno

http://fb.me/ErnoHanninkNL (Like de Facebook tips)
Kiezen voor een doelgroep is doodeng http://hyperspecialisatie.nl

Je krijgt een uitnodiging met de standaard tekst van LinkedIn.
Je herinnert je de persoon wie je uitnodigt niet meer. Misschien heb je deze persoon nog nooit ontmoet.

Je hoeft de uitnodiging nog niet te accepteren. De uitnodiging negeren of zelfs markeren als spam is zonde want je weet niet waarom ze met jou contact willen.

Je kunt eerst een e-mail sturen zonder het contact te accepteren.

Dank je wel voor de verbinding.
Heb je een speciale reden voor de uitnodiging?

Enthousiaste groet,
Erno

http://fb.me/ErnoHanninkNL (Like de Facebook tips)
Kiezen voor een doelgroep is doodeng http://hyperspecialisatie.nl

Zijn jullie nog geen contacten dan kun je geen links gebruiken in dit bericht.
Je kunt ook eerst de uitnodiging accepteren en dan alsnog dit bericht sturen (dit doe ik meestal).
Ik krijg bijna altijd een reactie en vaak is de reden dat willen verbinden met mij een hele waardevolle, ook voor mij.

Wil je niet verbinden met de persoon, klik dan op negeren.

Je ziet ik stel vragen in de uitnodigingen en e-mails nadat ik een uitnodiging heb geaccepteerd. De vraag nodigt uit om het gesprek om gang te brengen.

Meer tips om met LinkedIn nieuwe klanten te bereiken vind je hier ernohannink.nl/linkedin

 

Jouw LinkedIn uitnodiging strategie

Stuur jij uitnodigingen naar mensen die je nog niet ontmoet hebt?

Accepteer jij uitnodigingen op LinkedIn van mensen die je nog niet ontmoet hebt?

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5

LinkedIn uitnodiging versturen die wel wordt geaccepteerd

Gerelateerde Posts:

  • Geen gerelateerde posts gevonden
Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

avg nieuwsbrief
Algemeen
Voorbeeld teksten AVG en GDPR nieuwe toestemming nieuwsbrief

Op 25 mei zal de nieuwe AVG (Algemene verordening gegevensbescherming) / GDPR (General Data Protection Regulation) van toepassing zijn. Een belangrijke aanpassing is de wijze van vastleggen van de toestemming voor het sturen van nieuwsbrieven / bijhouden van mailinglijsten: toestemming mag niet standaard aangevinkt staan, actieve handeling is nodig, alleen …

Algemeen
Serial ondernemer succes met online doelen realiseren – Tony Stubblebine

In deze podcast aflevering het gesprek met Tony Stubblebine CEO van Coach.me Dit was een gesprek met een bijzondere ondernemer en de oprichter van een online app.   Tony is oprichter van Coach.me gebasseerd op het idee dat positieve stimulans en coaching universeel kan worden toegepast om mensen te helpen …

Algemeen
[vlog] Online Case Study: Michael Pilarczyk

Michael Pilarczyk is ondernemer, business- en levenscoach. Was DJ bij radio Veronica en Radio538, had later een mediabedrijf, dat hij verkocht voor 20 miljoen. Nu is hij vooral coach, met online trainingen. Hij zet Facebook ads in voor meer bereik, gebruikt video’s, testimonials en beantwoord vragen in de podcast. Zoals …

LinkedIn uitnodiging versturen die wel wordt geaccepteerd

Met mensen één-op-één contact maken tijdens een groot netwerk evenement. Op de één of andere manier heb ik hier best veel moeite mee. Een LinkedIn uitnodiging versturen die wordt geaccepteerd door iemand die ik nog niet ken, geen probleem.

LinkedIn uitnodiging geaccepteerd

Geef mij een podium en ik vertel de groep over hyperspecialisatie, LinkedIn, Facebook, website, weblog, e-mails… Doe ik het goed dan komen mensen na dat verhaal bij mij met reacties en vragen. Nog meer vragen die ik kan beantwoorden, heerlijk.

Mensen komen naar mij, ik hoef er dan bij een bijeenkomst niet op af te stappen.

Hoe anders is dit op de online netwerken. Het is voor mij eenvoudig om mensen uit te nodigen in mijn online netwerk. Een uitnodiging op LinkedIn, een connectie op Facebook, iemand volgen op Twitter. Het contact aangaan.

Het gaat niet om de kwantiteit, ja ook wel, maar vooral om de kwaliteit. Goede contacten waar je op terug kunt vallen als je iemand nodig hebt. Contacten die jou ook willen helpen wanneer jij iets wilt delen.

Waarom toch ook kwantiteit? Bij de meeste sociale netwerk sites is maar een deel voor jou zichtbaar. Het deel van de mensen waarmee je verbonden bent.

Ben je bijvoorbeeld in LinkedIn maar verbonden met een klein aantal mensen, dan zullen ook niet veel mensen jou vinden in LinkedIn.

Wil jij gevonden worden door de juiste ondernemer, coach, manager, medewerker, collega dan is het belangrijk dat je gestaag je netwerk uitbreid.

Een van de manier om snel met mensen in contact te komen is door je aan te sluiten bij een paar grote groepen waar jouw doelklant zit. Kies vooral voor grote groepen want daar zijn de gesprekken, in kleine groepen is het vaak heel stil. Bij een grote groep is de kans dat de persoon waarnaar jij op zoek bent hier in zit ook groter.

Het feit dat je in dezelfde groep zit helpt bij het contact leggen:

  • Je kunt de groep gebruiken voor de uitnodiging.
  • Je kunt de achtergrond van de groep gebruiken in de uitnodiging.
  • Je kunt contact leggen in de groep.
  • Je kunt mensen bekend maken met jou door vragen te beantwoorden in de groep

Wat je niet wil doen is de volgende uitnodiging versturen:

“Ik wil u graag toevoegen aan mijn professionele netwerk op LinkedIn”

persoonlijk bericht LinkedIn

LinkedIn maakt het je hier ook niet eenvoudig. Op verschillende plekken hoef je maar op de knop te klikken “connectie maken” en de uitnodiging met deze standaard tekst is al verstuurd. In de LinkedIn app voor de tablet of smart phone gaat ook deze standaard uitnodiging eruit als je klikt op connectie maken.

Klik je bijvoorbeeld op ‘Connectie maken’ bij ‘Personen die u misschien kent’ in de zijkant op de home van LinkedIn, dan krijg je de mogelijkheid een persoonlijk bericht te sturen.

Mensen die je misschien kent

Klik je ‘Connectie maken’ bij ‘Personen die u misschien kent’ als je al iemand hebt toegevoegd. Dan wordt er direct een uitnodiging verstuurd met de standaard tekst. Je kunt dan dus geen persoonlijk bericht toevoegen.

mensen die je misschien kent LinkedIn

Hoe voorkom je dat je mensen uitnodigt met een tekst die jij zelf ook niet snel accepteert in uitnodigingen?

Wil je er zeker van zijn dat je altijd een eigen unieke uitnodiging stuurt:

  • Gebruik LinkedIn in de browser – ga dus naar www.linkedin.com en gebruik niet de app (iPad, iPhone etc)
  • Ga dan altijd naar het profiel van de persoon en klik op de kop ‘Connectie maken’.

Dan krijg je het keuze menu waar je onder andere kunt kiezen uit ‘Vriend of vriendin’, ‘Groepen’ en ‘Ander’.

uitnodigen LinkedIn

Ken je het e-mail adres van de persoon? Kies dan ‘Ander’ en vul het e-mail adres in met een persoonlijke boodschap. Dit e-mail adres vind je regelmatig in het profiel van de persoon.

Ken je het e-mail adres niet dan kun je ‘Groepen’ kiezen uit dit menu, tenminste als je in één of meerdere zelfde groep(en) zit. Zoals gezegd, wordt lid van zoveel en zo groot mogelijke groepen waar mensen zitten die jij wilt ontmoeten.

Dan de persoonlijk uitnodiging. Dit staat er boven:

“Voeg een persoonlijk bericht toe: (niet verplicht)”

Niet verplicht? Het is niet noodzakelijk om de uitnodiging te versturen maar veel beter om het wel te doen. Wil je dat mensen jouw uitnodiging accepteren dan is het verplicht wat mij betreft.

Wat zet je nou in zo’n uitnodiging?

Templates voor uitnodiging op LinkedIn

Beste naam, leuk je te ontmoeten bij ____ Ik wil je graag toevoegen aan mijn LinkedIn netwerk. Wat vond jij het interessantste tijdens deze avond?

Enthousiaste groet,
Erno Hannink

Heb je vragen? Neem gerust contact met mij op.

 

Beste ____,
Ik ontmoet graag ondernemende mensen op LinkedIn. We zijn allebei lid van de groep ‘deOndernemer’ en ik zag je profiel daar. Graag wil ik je met je verbinden.
Heb jij al interessant informatie uit deze groep gehaald?

Enthousiaste groet,
Erno Hannink

Heb je vragen? Neem gerust contact met mij op.

Tips voor meer succes met je uitnodigingen in LinkedIn

  • Wees eerlijk (waarom zoek je contact)
  • Zeg hoe je ze ‘kent’ (hoe heb je ze gevonden)
  • Vind een overeenkomst (een groep, contact, opleiding, bedrijf..)
  • Maak het persoonlijk (stuur niet iedereen exact dezelfde uitnodiging)
  • Wees enthousiast
  • Noem iets uit hun profiel
  • Bedank hem/haar

Voorbeeld uitnodiging:

“Hallo Pieter, ik zag in je profiel dat je telecommunicatie hebt gestudeerd. Ik heb dit zelf ook gestuurd maar in Enschede. Graag maak ik de connectie met jou hier. Dank je wel! Een fijne dag. Erno Hannink”

Nog meer voorbeelden
1. “Het was goed je te ontmoeten tijdens het ____ evenement. Ik vond het leuk met je te praten over ____. We kunnen hier verbinding en zo contact houden. Erno Hannink”

2. “Ik ben ook lid van de LinkedIn groep ____  en zag je reactie op  ____. Ik wil graag verbinden zodat we hier meer over kunnen praten.”

3. “Het is alweer even geleden sinds ons laatste gesprek. Gaat het goed met je? Hoe gaat het thuis? Ik zie dat je nu werkt bij ____ company, hoe gaat dat? Laten we in contact houden via LinkedIn. Dank je wel! Erno Hannink”

4. “Ik keek in je profiel en zag dat jij ook bent afgestudeerd aan de  ____ school/universiteit. Ik zag dat we nog een paar andere zelfde interesses hebben. We kunnen contact houden via LinkedIn. Dank je wel. Erno”

5. “Ik keek in je profiel en ben zeer onder de indruk van jouw ervaring en wat je bereikt hebt. Accepteer alsjeblieft deze uitnodiging om te verbinden. Ik zou graag eens verder praten over hoe jij  ____ bereikt hebt. Dank je wel. Erno”

6. “Ik las met interesse het artikel in je blog over ____. Graag houd ik contact met je via LinkedIn. Dank je wel! Erno Hannink”.

Stuur niet teveel uitnodigingen tegelijk. De kans dat meer mensen zeggen dat ze jou niet kennen neemt toe en dan maakt LinkedIn het lastiger voor jou om uitnodigingen naar mensen te sturen.

Maak iedere keer een ‘unieke’ en persoonlijke uitnodiging. De kans dat mensen dan je uitnodiging accepteren is groot.

Leg contact wanneer je een uitnodiging accepteert

Je ontvangt vast ook wel eens een uitnodiging.

Waar vind je de tekst van de uitnodiging die je ontvangt?

De uitnodiging die een aantal mensen wel mooi persoonlijk maken vind je ook niet zo eenvoudig. LinkedIn heeft deze recent wat meer ‘verstopt’.

LinkedIn uitnodiging ontvangen

  1. Ga met je muis over het poppetje rechtsboven (niet klikken)
  2. Klik op ‘Uitnodigingen’
  3. Ga nu met de muis over het quote symbool en je ziet de uitnodiging.

Dan kun je op de foto van de persoon de uitnodiging wel accepteren (vinkje) of weigeren (kruis).

Stel je krijgt een uitnodiging van iemand die je al kent.

Haal dat moment van ontmoeten weer even op. Stel een vraag en haal het contact aan.

Hallo ______,
Lang niet gesproken bij ______ (netwerk)
Leuk dat je me hebt uitgenodigd op LinkedIn.
Dank je wel voor de verbinding.
Kan ik je ergens mee helpen?

Enthousiaste groet,
Erno

http://fb.me/ErnoHanninkNL (Like de Facebook tips)
Kiezen voor een doelgroep is doodeng http://hyperspecialisatie.nl

Je krijgt een uitnodiging met de standaard tekst van LinkedIn.
Je herinnert je de persoon wie je uitnodigt niet meer. Misschien heb je deze persoon nog nooit ontmoet.

Je hoeft de uitnodiging nog niet te accepteren. De uitnodiging negeren of zelfs markeren als spam is zonde want je weet niet waarom ze met jou contact willen.

Je kunt eerst een e-mail sturen zonder het contact te accepteren.

Dank je wel voor de verbinding.
Heb je een speciale reden voor de uitnodiging?

Enthousiaste groet,
Erno

http://fb.me/ErnoHanninkNL (Like de Facebook tips)
Kiezen voor een doelgroep is doodeng http://hyperspecialisatie.nl

Zijn jullie nog geen contacten dan kun je geen links gebruiken in dit bericht.
Je kunt ook eerst de uitnodiging accepteren en dan alsnog dit bericht sturen (dit doe ik meestal).
Ik krijg bijna altijd een reactie en vaak is de reden dat willen verbinden met mij een hele waardevolle, ook voor mij.

Wil je niet verbinden met de persoon, klik dan op negeren.

Je ziet ik stel vragen in de uitnodigingen en e-mails nadat ik een uitnodiging heb geaccepteerd. De vraag nodigt uit om het gesprek om gang te brengen.

Meer tips om met LinkedIn nieuwe klanten te bereiken vind je hier ernohannink.nl/linkedin

 

Jouw LinkedIn uitnodiging strategie

Stuur jij uitnodigingen naar mensen die je nog niet ontmoet hebt?

Accepteer jij uitnodigingen op LinkedIn van mensen die je nog niet ontmoet hebt?

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5

LinkedIn uitnodiging versturen die wel wordt geaccepteerd

Gerelateerde Posts:

  • Geen gerelateerde posts gevonden
Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

avg nieuwsbrief
Algemeen
Voorbeeld teksten AVG en GDPR nieuwe toestemming nieuwsbrief

Op 25 mei zal de nieuwe AVG (Algemene verordening gegevensbescherming) / GDPR (General Data Protection Regulation) van toepassing zijn. Een belangrijke aanpassing is de wijze van vastleggen van de toestemming voor het sturen van nieuwsbrieven / bijhouden van mailinglijsten: toestemming mag niet standaard aangevinkt staan, actieve handeling is nodig, alleen …

Algemeen
Serial ondernemer succes met online doelen realiseren – Tony Stubblebine

In deze podcast aflevering het gesprek met Tony Stubblebine CEO van Coach.me Dit was een gesprek met een bijzondere ondernemer en de oprichter van een online app.   Tony is oprichter van Coach.me gebasseerd op het idee dat positieve stimulans en coaching universeel kan worden toegepast om mensen te helpen …

Algemeen
[vlog] Online Case Study: Michael Pilarczyk

Michael Pilarczyk is ondernemer, business- en levenscoach. Was DJ bij radio Veronica en Radio538, had later een mediabedrijf, dat hij verkocht voor 20 miljoen. Nu is hij vooral coach, met online trainingen. Hij zet Facebook ads in voor meer bereik, gebruikt video’s, testimonials en beantwoord vragen in de podcast. Zoals …