Maximaal resultaat door focus voor de komende 90 dagen

focus resultaat

 

Continu zie ik mogelijkheden om te verbeteren in mijn bedrijf.
Altijd verbeteren.
Altijd vernieuwen.

Herkenbaar voor jou?

Online volg ik veel mensen met goede voorbeelden en ideeën.
Aan inspiratie geen gebrek door de boeken en blogs die ik lees.
En vlogs die ik kijk en podcasts die ik luister.

Daar zit ook wel een beetje het probleem.
Met al die inspiratie is er altijd iets nieuws.
Iets anders wat ik kan verbeteren.

De afgelopen jaren ben ik veel nieuwe dingen gestart.
Telkens weer met grootse en optimistische doelen.
Met het resultaat daarvan uitgesmeerd over een jaar.

Maar… dit zorgt voor te weinig resultaat en te veel onrust.
In feite het tegenovergestelde van wat ik wil.
Ik wil namelijk meer resultaat en meer duidelijkheid voor de doelklant.

Dus dat doe ik sinds een jaar anders.
Meer focus op één onderwerp.
Korte experimenten.
Duidelijke doelen.
Goed meten.
Snel verbeteren.

Zo startte ik in maart 2016 een experiment met vloggen.
Met iedere werkdag een video.
Ik ben met het experiment eerder gestopt dan ik dacht.
Want het doel dat ik had gesteld werd niet gehaald.

Van het experiment heb ik veel geleerd.
Bovendien is de drempel om een video te maken veel lager geworden.
Na een rustperiode ben ik gister opnieuw gestart met mijn vlog.
Alleen nu met een ander doel en met een andere inhoud.
Veel meer op een bepaald resultaat gericht.

Het experiment duurt ook korter dit keer.
Het duurt 90 dagen, dus 13 weken. Oftewel 1 kwartaal.
Deze vorm is gekoppeld aan mijn focus voor de komende dagen.

Ik heb één focus voor de komende 90 dagen.
Voor iedere maand heb ik een mijlpaal vastgelegd.
In deze periode ga ik er alles aan doen om mijn doel voor dit kwartaal te halen.

De voordelen van deze focus:

  • het is superconcreet;
  • het is eenvoudiger om nee te zeggen tegen andere zaken;
  • je gaat sneller resultaten meten en verbeteren;
  • je besteedt er kort tijd aan en richt je op resultaat.

 

Wil jij weten wat de belangrijkste verbeteringen zijn voor jou voor meer resultaat uit online?
Wat wordt de focus voor de komende 90 dagen voor jouw bedrijf?

Doe de online resultaat analyse hier.

Bewaren

Bewaren

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 4.0 BY NC ND

Maximaal resultaat door focus voor de komende 90 dagen

Gerelateerde Posts:

  • Geen gerelateerde posts gevonden
Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

avg nieuwsbrief
Algemeen
Voorbeeld teksten AVG en GDPR nieuwe toestemming nieuwsbrief

Op 25 mei zal de nieuwe AVG (Algemene verordening gegevensbescherming) / GDPR (General Data Protection Regulation) van toepassing zijn. Een belangrijke aanpassing is de wijze van vastleggen van de toestemming voor het sturen van nieuwsbrieven / bijhouden van mailinglijsten: toestemming mag niet standaard aangevinkt staan, actieve handeling is nodig, alleen …

Algemeen
Serial ondernemer succes met online doelen realiseren – Tony Stubblebine

In deze podcast aflevering het gesprek met Tony Stubblebine CEO van Coach.me Dit was een gesprek met een bijzondere ondernemer en de oprichter van een online app.   Tony is oprichter van Coach.me gebasseerd op het idee dat positieve stimulans en coaching universeel kan worden toegepast om mensen te helpen …

Algemeen
[vlog] Online Case Study: Michael Pilarczyk

Michael Pilarczyk is ondernemer, business- en levenscoach. Was DJ bij radio Veronica en Radio538, had later een mediabedrijf, dat hij verkocht voor 20 miljoen. Nu is hij vooral coach, met online trainingen. Hij zet Facebook ads in voor meer bereik, gebruikt video’s, testimonials en beantwoord vragen in de podcast. Zoals …

Maximaal resultaat door focus voor de komende 90 dagen

focus resultaat

 

Continu zie ik mogelijkheden om te verbeteren in mijn bedrijf.
Altijd verbeteren.
Altijd vernieuwen.

Herkenbaar voor jou?

Online volg ik veel mensen met goede voorbeelden en ideeën.
Aan inspiratie geen gebrek door de boeken en blogs die ik lees.
En vlogs die ik kijk en podcasts die ik luister.

Daar zit ook wel een beetje het probleem.
Met al die inspiratie is er altijd iets nieuws.
Iets anders wat ik kan verbeteren.

De afgelopen jaren ben ik veel nieuwe dingen gestart.
Telkens weer met grootse en optimistische doelen.
Met het resultaat daarvan uitgesmeerd over een jaar.

Maar… dit zorgt voor te weinig resultaat en te veel onrust.
In feite het tegenovergestelde van wat ik wil.
Ik wil namelijk meer resultaat en meer duidelijkheid voor de doelklant.

Dus dat doe ik sinds een jaar anders.
Meer focus op één onderwerp.
Korte experimenten.
Duidelijke doelen.
Goed meten.
Snel verbeteren.

Zo startte ik in maart 2016 een experiment met vloggen.
Met iedere werkdag een video.
Ik ben met het experiment eerder gestopt dan ik dacht.
Want het doel dat ik had gesteld werd niet gehaald.

Van het experiment heb ik veel geleerd.
Bovendien is de drempel om een video te maken veel lager geworden.
Na een rustperiode ben ik gister opnieuw gestart met mijn vlog.
Alleen nu met een ander doel en met een andere inhoud.
Veel meer op een bepaald resultaat gericht.

Het experiment duurt ook korter dit keer.
Het duurt 90 dagen, dus 13 weken. Oftewel 1 kwartaal.
Deze vorm is gekoppeld aan mijn focus voor de komende dagen.

Ik heb één focus voor de komende 90 dagen.
Voor iedere maand heb ik een mijlpaal vastgelegd.
In deze periode ga ik er alles aan doen om mijn doel voor dit kwartaal te halen.

De voordelen van deze focus:

  • het is superconcreet;
  • het is eenvoudiger om nee te zeggen tegen andere zaken;
  • je gaat sneller resultaten meten en verbeteren;
  • je besteedt er kort tijd aan en richt je op resultaat.

 

Wil jij weten wat de belangrijkste verbeteringen zijn voor jou voor meer resultaat uit online?
Wat wordt de focus voor de komende 90 dagen voor jouw bedrijf?

Doe de online resultaat analyse hier.

Bewaren

Bewaren

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 4.0 BY NC ND

Maximaal resultaat door focus voor de komende 90 dagen

Gerelateerde Posts:

  • Geen gerelateerde posts gevonden
Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

avg nieuwsbrief
Algemeen
Voorbeeld teksten AVG en GDPR nieuwe toestemming nieuwsbrief

Op 25 mei zal de nieuwe AVG (Algemene verordening gegevensbescherming) / GDPR (General Data Protection Regulation) van toepassing zijn. Een belangrijke aanpassing is de wijze van vastleggen van de toestemming voor het sturen van nieuwsbrieven / bijhouden van mailinglijsten: toestemming mag niet standaard aangevinkt staan, actieve handeling is nodig, alleen …

Algemeen
Serial ondernemer succes met online doelen realiseren – Tony Stubblebine

In deze podcast aflevering het gesprek met Tony Stubblebine CEO van Coach.me Dit was een gesprek met een bijzondere ondernemer en de oprichter van een online app.   Tony is oprichter van Coach.me gebasseerd op het idee dat positieve stimulans en coaching universeel kan worden toegepast om mensen te helpen …

Algemeen
[vlog] Online Case Study: Michael Pilarczyk

Michael Pilarczyk is ondernemer, business- en levenscoach. Was DJ bij radio Veronica en Radio538, had later een mediabedrijf, dat hij verkocht voor 20 miljoen. Nu is hij vooral coach, met online trainingen. Hij zet Facebook ads in voor meer bereik, gebruikt video’s, testimonials en beantwoord vragen in de podcast. Zoals …