Meer klanten naar jouw platform – deel 4 – Wie

Voordat je begint aan WaaromHoeWat, is er nog een vraag. Een vraag die je stelt voordat je begint.

Wie?

wie?

test


Jouw Power Platform de perfecte plek op het web voor je doelgroep

De Wie-vraag. De belangrijkste vraag die je wilt beantwoorden voordat je begint aan de bouw van jouw Power Platform.

Voor Wie doe je het?
Met Wie doe je het?

Tijdens het Growth Summit Europe 2013 hoorde ik het Verne Harnish (@thegrowthguy) ook zeggen:

“Start with why is incorrect. It’s all about Who.”

Wie is het begin.

Dit model lanceerde ik in mijn boek Kies je doelgroep:
wie waarom hoe wat

Begin vandaag met jouw Wie

Voor wie doe je het.

Deze stap maak ik eenvoudig en lekker concreet voor jou. Ik ga je persoonlijk helpen.

Stel je eens voor….

Ga niet de breedte in, maar de diepte. Kom alles te weten over jouw Nifty Niche.
Nifty staat voor stijlvol, slim, goed, excellent, substantieel.

Dit staat voor de mensen die jij gaat helpen.

De training “Kies je doelgroep – Jouw Nifty Niche” gaat jou helpen te beginnen met Wie.

In de training komen alle vragen aan bod Wie, Waarom, Hoe en Wat. Allemaal belangrijke vragen voor het kiezen van je doelgroep.

Denk aan.
Wie ben ik? Waar sta ik voor?
Waarom doe ik het?
Hoe help ik ze?
Wat ga ik doen?

Heb jij te weinig klanten en te weinig omzet? Volg dan deze training waarin je samen met mij de stappen zet naar de keuze van jouw Wie.

Deze keuze is de volgende stap voor jouw bedrijf. Duidelijkheid voor jou, voor je website en nog belangrijker voor je klanten.

bestel nu

Resultaat

In de vorige training hebben ruim 25 mensen succesvol de stap gezet naar meer focus op hun ideale klant. Precies de focus die ze nodig hadden om de website verder aan te scherpen of soms zelfs helemaal opnieuw te bouwen.

Ze zagen in de eerste maanden al resultaat in de gesprekken met klanten en potentiële klanten.

Duidelijkheid over wie je helpt, hoe je ze helpt en wat het de klant oplevert.

Het aanscherpen voor wie ik wat doe en wat het oplevert heeft voor mij het verschil gemaakt. Nog steeds scherp ik mijn doelgroep aan en telkens opnieuw merk ik het effect op de resultaten bij de klanten en de omzet.

Jij gaat duidelijkheid krijgen wat je focus is de komende tijd.
Wie je gaat helpen en waarom.
Hoe je dat gaat doen en wat het oplevert voor de klant.

Boek Kies je doelgroep

De training is gebaseerd op mijn boek Kies je doelgroep dat sinds januari 2013 in de winkel ligt.

Aartjan van Erkel, auteur van de bestseller “Verleiden op internet” over het boek:

“Dit boek van Erno Hannink is een medicijn tegen kiespijn. Veel ZZP’ers lijden daaraan. Ik had er zelf ook jarenlang last van. ‘Durf ik te kiezen voor mijn favoriete specialisme, en te stoppen met allrounden?’ Herken je dit, kies dan eerst maar voor het lezen van dit boek. Het zou je leven wel eens kunnen veranderen. Veel succes!”

Waar jij aandacht aan gaat besteden

Aan de hand van een checklist krijg je een eerste indruk waar het nu aan duidelijkheid ontbreekt in jouw bedrijf. Daar begin je mee. Dan weet je gelijk waar je in de training aandacht aan gaat besteden.

Tijdens de vraag en antwoord sessies kun je op deze punten dieper in gaan de vragen stellen voor jouw situatie.

Tijdens de training gebruik je de invulformulieren zodat je eenvoudig stap voor stap tot de keuze van je doelgroep komt.

De training start maandag 3 juni. Maandag is de dag dat veel coaches werken aan hun bedrijf (in plaats van in hun bedrijf), dat komt dus goed uit :)

Reserveer dus nu jouw plek nu deze training

bestel nu

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5

Meer klanten naar jouw platform – deel 4 – Wie

Geen reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

shutterstock neemt envato over
Algemeen
Shutterstock neemt Envato over: Wat betekent dit voor Creatieven?

Envato heeft een definitieve overeenkomst gesloten om te worden overgenomen door Shutterstock. Deze overeenkomst wordt verwacht in het derde kwartaal van dit jaar afgerond te zijn. Envato heeft het vertrouwen in deze sterke strategische combinatie met Shutterstock. De diensten en ondersteuning die klanten gewend zijn die zal blijven bestaan, zo …

gevel Beeld en Geluid
Algemeen
Beeld en Geluid sluit vestiging in Den Haag

Vandaag (Woensdag 31 januari 2024) ontving ik het nieuws van Beeld & Geluid dat zij de vestiging aan de Zeestraat in Den Haag gaan sluiten. In dit gebouw zit (zat) het museum voor nieuws en journalistiek en er zijn (waren) diverse zalen beschikbaar voor zaalverhuur. Voorheen zat hier het Museum …

AI tekst detectie tools
Algemeen
Tools voor detectie door AI geschreven teksten

Veel mensen zijn inmiddels op de hoogte van ChatGPT en wat daarmee mogelijk is. Zodoende is het bekend dat Artificial Intelligence onder ons is en ons daadwerkelijk kan helpen. Met ChatGPT gaat het om het eenvoudig laten genereren van teksten. Maar er zijn ook andere AI toepassingen zoals het genereren …

Shares