Met verhalen klanten de liefde verklaren – Debbie Bernasco

In deze aflevering het interview met ondernemer en Nederlands meest invloedrijke vrouw op gebied van contentmarketing Debbie Bernasco.

Laten we beginnen !

Shownotes

Vanuit haar overtuiging dat iedereen een succesvol ondernemer kan worden zolang je er maar in gelooft, helpt Debbie onder haar eigen naam ondernemers hun bedrijf verder uit te bouwen. Al vijftien jaar lang aan de weg timmerend is zij daar zelf het beste voorbeeld van.

Debbie bouwde vier succesvolle bedrijven op. Twee daarvan verkocht ze inmiddels. Vanuit die achtergrond brengt Debbie energiek haar ervaring over en heeft ze direct door waar de grootste kansen voor collega-ondernemers liggen.

Centraal in haar hulp aan zelfstandige ondernemers staat de LOVEBRAND- methode. Een door haar zelf bedacht concept waarmee ze één van haar nachtmerries voorgoed om zeep hielp: koude acquisitie.

Vanaf het moment dat Debbie zich opstelde als LOVEBRAND – een merk dat inspireert, verbindt, een goed verhaal heeft, van betekenis is en dat vertaalt naar aantrekkelijke content – benaderende klanten namelijk haar, in plaats van andersom. Die kracht brengt ze middels persoonlijke coaching en een online-programma succesvol over op anderen. Alles wat zij zelf heeft geleerd tijdens haar ondernemerschap brengt ze gepassioneerd over.

Je kunt Debbie  bereiken via haar websites www.bernasco.nl en debbiebernasco.nl.

LinkedIn
Instagram
Twitter
Facebook profiel
En de Facebook pagina https://www.facebook.com/debbiebernascofotografie

Dit zijn een aantal quotes die ik opvallend vond uit het gesprek:

  • Ik help ondernemers, bedrijven en merken onderscheidend te positioneren zodat klanten voor hun kiezen.
  • Ik zou niet voor 1 branche willen werken in vind het een uitdaging om de problemen te vinden en naar behoeftes te zoeken. Ik wil elke dag uitdaging.
  • Ik vind het erg belangrijk dat je doet wat je gelukkig maakt, zo werk je met plezier en sta je elke dag met een goed gevoel op.
  • Als je ervoor zorgt dat je een relatie met de klant krijgt, dan zul je zien dat je samen veel meer bereikt.
  • Zorg dat je klant je met je verbonden voelt, maak jezelf loveable.
  • Doe echt waar je gelukkig van wordt, ga ervoor, geen belemmeringen, gewoon doen !

Personen die Debbie noemde in het gesprek:

  • Celine Custer

Abonneer

Vergeet niet te abonneren op de Erno Hannink Show via iTunes, Stitcher of SoundCloud.

Kun je mij een groot plezier doen zodat meer coaches deze podcast kunnen vinden? Geef deze podcast jouw eerlijke beoordeling en recensie. Dit helpt mij enorm om deze podcast te verspreiden. Dank je wel hiervoor. Stuur me een korte e-mail om mij te laten weten dat je dit gedaan hebt en ik stuur je een verrassing.

Je kunt mij bereiken op podcast@ernohannink.nl Ik hoor graag van jou

Verdubbelaars Academie

Zoek jij een communicaty van coaches die ook willen groeien met hun bedrijf.

  • houvast zoeken wat ze precies online moeten doen, je wil geen fouten maken.
  • wil je niet te veel tijd willen besteden aan online zichtbaarheid
  • zoek je iemand die je vertrouwt over online marketing

Dan is er nu de Verdubbelaars Academie voor jou.

Dit is voor coaches die

  • hulp zoekt bij de online aspecten van hun coachingsbedrijf
  • online zichtbaar willen worden zodat de klanten op je af komen
  • dit in haar eigen tempo wil doen
  • de omzet wil verdubbelen in één jaar
  • online zichtbaar wil worden zonder zelf continue in de spotlight te staan

ernohannink.nl/lidmaatschap

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5

Met verhalen klanten de liefde verklaren – Debbie Bernasco

Gerelateerde Posts:

  • Geen gerelateerde posts gevonden
Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

avg nieuwsbrief
Algemeen
Voorbeeld teksten AVG en GDPR nieuwe toestemming nieuwsbrief

Op 25 mei zal de nieuwe AVG (Algemene verordening gegevensbescherming) / GDPR (General Data Protection Regulation) van toepassing zijn. Een belangrijke aanpassing is de wijze van vastleggen van de toestemming voor het sturen van nieuwsbrieven / bijhouden van mailinglijsten: toestemming mag niet standaard aangevinkt staan, actieve handeling is nodig, alleen …

Algemeen
Serial ondernemer succes met online doelen realiseren – Tony Stubblebine

In deze podcast aflevering het gesprek met Tony Stubblebine CEO van Coach.me Dit was een gesprek met een bijzondere ondernemer en de oprichter van een online app.   Tony is oprichter van Coach.me gebasseerd op het idee dat positieve stimulans en coaching universeel kan worden toegepast om mensen te helpen …

Algemeen
[vlog] Online Case Study: Michael Pilarczyk

Michael Pilarczyk is ondernemer, business- en levenscoach. Was DJ bij radio Veronica en Radio538, had later een mediabedrijf, dat hij verkocht voor 20 miljoen. Nu is hij vooral coach, met online trainingen. Hij zet Facebook ads in voor meer bereik, gebruikt video’s, testimonials en beantwoord vragen in de podcast. Zoals …