Stap op een magische manier in de schijnwerpers – Vanessa Talbot

In deze korte aflevering ga ik je meer vertellen over Vanessa Talbot. Zij helpt coaches zichtbaar te maken en op een magische manier in de schijnwerpers te stappen.

In aflevering 38 van de Numberonecoachbiz podcast had ik een gesprek met Vanessa. Ik heb haar leren kennen via Carl Brooks, aflevering 37 van de Numberonecoachbiz podcast en Carl was zo vriendelijk om mij aan haar voor te stellen.

Vanesse heeft een zeer uitgebreide en actieve Facebookgroep, hiervan ben ik lid geworden en heb haar toen via Carl gevraagd voor een interview.

En waarom? Ik vind de manier waarop ze klanten werft een hele mooie manier. Ook is ze mentor bij een coachingsinstituut om mensen online zichtbaar te laten worden.

Het interview gaat bijvoorbeeld over klanten krijgen, een boek schrijven en hoe je een basisprogramma ontwikkelt, waarmee je je klanten binnenhaalt.

Aan de ene kant dus haar Facebookgroep, aan de andere kant haar werk als mentor bij de TCA, waarbij haar opviel dat veel coaches moeite hebben zich te onderscheiden. Vooral omdat ze allemaal dezelfde opleiding hebben gevolgd.

Dat zie ik ook terug in Nederland, niet  in de opleiding maar wel in de manier van denken en de manier waarop de klant wordt benaderd.

Ze zorgt ervoor dat je jouw unieke boodschap kunt overbrengen. Zo helpt ze coaches zichtbaar te worden en klanten te trekken.

Ook hebben we het gehad over een boek schrijven. Naast coaches begeleidt ze ook auteurs om ze te helpen met hun boek. Uiteraard heeft ze zelf ook een boek geschreven. We hebben gekeken naar hoe een boek schrijven interessant kan zijn voor een coach.

Het leuke is dat je vaak niet eens zelf hoeft te schrijven. Het kost niet veel moeite.

In haar online basisprogramma leert ze je online zichtbaar te worden. Dit kan leiden tot vervolgstappen. Naar mijn inzicht kan je meteen op het hoogste niveau van klantenbinding beginnen, meteen bij de vervolgstappen.

Het laatste punt dat Vanessa belangrijk vindt is een VA, schakel deze zo snel mogelijk in zodat je je kan richten op je kerntaken, werven van klanten. Wordt niet goed in kleine taakjes, besteed dit uit.

Kortom:  opvallen, zichtbaar worden, een boek schrijven , uitbouwen en huur een VA.

Kijk voor het interview op numberonecoachbiz.com/stepping-into-the-spotlight-in-a-magical-way-vanessa-talbot/

Hier staan ook alle links om met haar in contact te komen.

Bedankt voor het luisteren naar deze korte uitzending, veel plezier met het luisteren van de Engelse aflevering en ik wens je veel succes.

Wil je zelf weten hoe je de juiste klanten aanspreekt? Hoe je online zichtbaar wordt? Kijk dan eens op Verdubbelaars Academie/

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5

Stap op een magische manier in de schijnwerpers – Vanessa Talbot

Gerelateerde Posts:

  • Geen gerelateerde posts gevonden
Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

avg nieuwsbrief
Algemeen
1
Voorbeeld teksten AVG en GDPR nieuwe toestemming nieuwsbrief

Op 25 mei zal de nieuwe AVG (Algemene verordening gegevensbescherming) / GDPR (General Data Protection Regulation) van toepassing zijn. Een belangrijke aanpassing is de wijze van vastleggen van de toestemming voor het sturen van nieuwsbrieven / bijhouden van mailinglijsten: toestemming mag niet standaard aangevinkt staan, actieve handeling is nodig, alleen …

Algemeen
Serial ondernemer succes met online doelen realiseren – Tony Stubblebine

In deze podcast aflevering het gesprek met Tony Stubblebine CEO van Coach.me Dit was een gesprek met een bijzondere ondernemer en de oprichter van een online app.   Tony is oprichter van Coach.me gebasseerd op het idee dat positieve stimulans en coaching universeel kan worden toegepast om mensen te helpen …

Algemeen
[vlog] Online Case Study: Michael Pilarczyk

Michael Pilarczyk is ondernemer, business- en levenscoach. Was DJ bij radio Veronica en Radio538, had later een mediabedrijf, dat hij verkocht voor 20 miljoen. Nu is hij vooral coach, met online trainingen. Hij zet Facebook ads in voor meer bereik, gebruikt video’s, testimonials en beantwoord vragen in de podcast. Zoals …