Van 20.000 naar 40.000, van 30.000 naar 60.000 dat is verdubbelen

In 2012 en 2013 bereikte ik voor mijn bedrijf een dieptepunt. Nog steeds werkte ik iedere dag met veel plezier in en aan mijn bedrijf maar ik boekte veel te weinig resultaat.

In 2014 realiseerde ik een verdubbeling van de omzet en de winst van het jaar er voor.

Verdubbel je coachingsbedrijf in één jaar

Wat deed ik in 2012 en 2013 waardoor de resultaten zo achter bleven bij het werk?
Van alles testen. Nieuwe producten, nieuwe markt, nieuwe marketing…

Nog belangrijker, wat deed ik in 2014 waardoor ik zo veel meer resultaat boekte?

Focus op omzet genererende activiteiten. Focus op de doelklant. Focus op mijzelf. Focus op resultaat.

Focus op activiteiten die ik eerder had gedaan. Producten en oplossingen die ik in de kern al goed kende en alleen nog maar hoefde te verbeteren. Zo min mogelijk nieuwe dingen proberen.

Concentreren op doelen en acties die omzet opleveren, niet in de toekomst, maar dit jaar.

Ik verdien geen miljoenen. Wel heb ik mijn omzet verdubbeld in één jaar. Dat kun jij ook, dat weet ik zeker. Want als je na een paar jaar worstelen met minimaal resultaat toch doorgaat en dan wel resultaat boekt zoals ik. Dan kun jij dat zeker met waar je nu staat.

Op basis van waar jij nu staat maak je een plan en volg je de stappen naar jouw volgende niveau.

Niet naar een fantastisch doel waardoor jij over een jaar gefrustreerd bent omdat je dat niet bereikt hebt. Naar een realistisch doel waar je stap voor stap naar toe werkt.

De geweldig klinkende plannen waarmee je slapend rijk wordt klinken te goed om waar te zijn. En dat zijn ze ook. Je moet er voor werken en daar is niets mis mee.

Wat bedoel ik met verdubbelen?
Dubbel zo veel klanten? Dubbel zo veel werk?

Voor veel coaches betekent het verdubbelen van je omzet als vanzelf het verdubbelen van het aantal uren dat je werkt, met dubbel zo veel klanten.

Het verdubbelen van je bedrijf waar ik het over heb, gaat over een verdubbeling van de omzet. Met minder uren werken ‘in je bedrijf’. Maar wel meer uren werken ‘aan je bedrijf’.

Aankomende donderdag maak jij de start en zet je de basis neer om je coachingsbedrijf te verdubbelen. De Verdubbeldag, is nu open voor deelname << Klik hier.

Op 26 maart 2015 om 08.00u CET sluit de mogelijkheid om je aan te melden.

 

Verdubbel jouw coachingsbedrijf in één jaar met:

  • de juiste klanten,
  • een realistisch plan en acties,
  • een goed product en
  • de klant helpen om Ja! te zeggen tegen jouw coaching.

doe mee met de Verdubbeldag

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5

Van 20.000 naar 40.000, van 30.000 naar 60.000 dat is verdubbelen

Gerelateerde Posts:

  • Geen gerelateerde posts gevonden
Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

avg nieuwsbrief
Algemeen
1
Voorbeeld teksten AVG en GDPR nieuwe toestemming nieuwsbrief

Op 25 mei zal de nieuwe AVG (Algemene verordening gegevensbescherming) / GDPR (General Data Protection Regulation) van toepassing zijn. Een belangrijke aanpassing is de wijze van vastleggen van de toestemming voor het sturen van nieuwsbrieven / bijhouden van mailinglijsten: toestemming mag niet standaard aangevinkt staan, actieve handeling is nodig, alleen …

Algemeen
Serial ondernemer succes met online doelen realiseren – Tony Stubblebine

In deze podcast aflevering het gesprek met Tony Stubblebine CEO van Coach.me Dit was een gesprek met een bijzondere ondernemer en de oprichter van een online app.   Tony is oprichter van Coach.me gebasseerd op het idee dat positieve stimulans en coaching universeel kan worden toegepast om mensen te helpen …

Algemeen
[vlog] Online Case Study: Michael Pilarczyk

Michael Pilarczyk is ondernemer, business- en levenscoach. Was DJ bij radio Veronica en Radio538, had later een mediabedrijf, dat hij verkocht voor 20 miljoen. Nu is hij vooral coach, met online trainingen. Hij zet Facebook ads in voor meer bereik, gebruikt video’s, testimonials en beantwoord vragen in de podcast. Zoals …