Vandaag het 2e deel van het gesprek met Nathalie Nahai.

Dit is de laatste aflevering uit een serie van 2. Luister ook naar het 1e deel van het gesprek met Nathalie Nahai.

Deze keer een aflevering in het Engels met Nathalie Nahai over online overtuigen.

Nathalie is a web psychologist, international speaker and author of the best-selling book, Webs of Influence: The Psychology of Online Persuasion (Pearson). The foremost expert in web psychology, Nathalie helps businesses apply scientific rigour to their website design, content marketing and products. She has worked with Fortune 500 companies, design agencies and SMEs, including Google, eBay, Unilever and Harvard Business Review, to name a few.

Nathalie lectures internationally on the digital application of behavioural sciences, host Guardian podcasts, and contributes to national publications, TV and radio on the subject of online behaviour.

Veel plezier met de inzichten van Nathalie.

Meer informatie over Natalie Nahai:

Opvallende uitspraken die ik mooi vind in het interview:

  • It is good to have 1 salient button.
  • Remember, the video must deliver the title.
  • Sell with integrety.
  • There are certain diffrences in your audiece, such as gender and cultural differences. They will react differently to the same ads.

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 4.0 BY NC ND

Gerelateerde Posts:

Tags: ,

Leave a Reply

You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>