Dankbaar voor de resultaten

Het is bijzonder. Eerder dit jaar zei ik:

“Verbeter de resultaten van je klant, dan volgen jouw resultaten vanzelf.”

Nu voel ik me dus dankbaar naar Jolanda, Anja, Sonja, Marca en Florence, omdat ze op één dag onderstaande berichtjes delen. Zo maar.

Nieuwe energie.

dank je wel - dankbaar

Een greep uit de berichtjes gisteren via Facebook nadat Jolanda Pikkaard het volgende bericht plaatste
compliment-jolanda-pikkaart-8-mei-2014

Jolanda had voor haar vakantie nog net het Handboek Hyperspecialisatie gekocht zodat ze het onderweg kon lezen.

In dit bericht verwijst ze naar het webinar over 1 ding van het Maandelijkse Maandag Vraag & Antwoord webinar, dat je hier kunt bekijken en beluisteren.
Wat is het belangrijkste dat je kunt doen? 1ding #QandA Monday 11

Anja Hage, volgde de training Van doelgroep naar hyperspecialisatie en is lid van The Vault, reageert in de reacties:
compliment-anja-hage-8-mei-2014

Sonja Broekhuizen heeft na een workshop het Handboek Hyperspecialisatie gekocht, en is enthousiast.
compliment-sonja-broekhuizen-8-mei-2014

Marca van den Broek volgt me al jaren:
compliment-marca-van-den-broek-8-mei-2014

Via een chat vertelde Florence Gaillard, die 1-op-1 mentoring klant werd na de workshop die Sonja ook volgde, enthousiast over hoe ze vooruit gaat:
Florence Gaillard

Maak jouw klanten blij, en zij maken jou (onverwacht) ook blij.

Zelf promotie zonder bla bla

Als je wilt opvallen op een slimme manier, dan kun je niet zonder een beetje zelfpromotie. Doe dit wel op de goede manier. Derek Halpern legt hoe je dit kunt doen zonder dat ze een hekel aan je krijgen.

Credit foto: Jon Ashcroft

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5

Geen reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

content marketing blog
Inspiratie
6 soorten content marketing

Wat is content marketing, welke vormen zijn er en hoe kun je het inzetten voor jouw bedrijf. Lees hieronder welke 6 soorten van contentmarketing er zijn en hoe je ze strategisch kunt toepassen. Content marketing Content marketing is een strategische vorm van marketing die er op is gericht om waardevolle, …

geen nieuwsbrief als naam gebruiken
Inspiratie
Een nieuwsbrief geen nieuwsbrief noemen – wat dan wel?

De digitale nieuwsbrief / mailing / newsletter / e-mailing is inmiddels al vele jaren oud. Het is een goedkope opvolger van de papieren versie van de nieuwsbrief. In het begin was het ook vrij eenvoudig om nieuwe aanmeldingen te krijgen voor jouw nieuwsbrief waarin je nieuwsfeiten en tips weg gaf. …

Inspiratie
Kerst reclames 2017

Het is ook voor reclamebureau’s een heerlijke tijd, de kerstdagen. Grote en kleine merken / ondernemingen / bedrijven willen met de kerst een mooie boodschap combineren met een aanbieding of gewoon mensen herinneren dat ze er zijn. Reclame makers kunnen hun creativiteit ten volle benutten in de vorm van humor, …

Shares