Het bonus-ingrediënt waarmee je stagnatie en uitstelgedrag voorkomt – Linda Spaanbroek 3/3

In deze aflevering van de Erno Hannink Show een interview met Linda Spaanbroek. Dit is de derde aflevering uit een serie van 3. De eerste aflevering is hier te vinden, en de tweede hier. Linda is gamechanger en expert op het gebied van internetmarketing en zorgeloos zakendoen. Haar motto: “Zorgeloosheid maakt alles effectiever”. Na twintig jaar werknemerschap werd zij per ongeluk marketingexpert en vervolgens met opzet succesvol ondernemer. Een paar jaar geleden ontdekte ze de sleutels tot ondernemen zonder moeite. Hierdoor veranderde ondernemen met stress en een vol hoofd in ondernemerschap gekenmerkt door vertrouwen, focus en flow.

linda spaanbroek podcast

 

 

Show notes

Je kunt met Linda verbinden:

De mini mindset masterclass serie vind je hier lindaspaanbroek.nl/mmmcs

Haar boek ‘Ondernemershout bestaat niet‘ bestel je bijvoorbeeld via managementboek.nl/boek/

Opvallende uitspraken die ik mooi vind in het interview:

  • Ik leerde dat je beter eerst kunt doen en dan pas denken.
  • Sommige mensen denken veel te lang na over een plan en ”denken zich er dan af”.
  • Probeer een punt te zetten achter een slechte gedachte.
  • Herken dat gedachten niet waar zijn, daar is zeker oefening voor nodig

Luister de podcast met Nicola Bird ook eens!

 

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

content marketing blog
Inspiratie
6 soorten content marketing

Wat is content marketing, welke vormen zijn er en hoe kun je het inzetten voor jouw bedrijf. Lees hieronder welke 6 soorten van contentmarketing er zijn en hoe je ze strategisch kunt toepassen. Content marketing Content marketing is een strategische vorm van marketing die er op is gericht om waardevolle, …

geen nieuwsbrief als naam gebruiken
Inspiratie
Een nieuwsbrief geen nieuwsbrief noemen – wat dan wel?

De digitale nieuwsbrief / mailing / newsletter / e-mailing is inmiddels al vele jaren oud. Het is een goedkope opvolger van de papieren versie van de nieuwsbrief. In het begin was het ook vrij eenvoudig om nieuwe aanmeldingen te krijgen voor jouw nieuwsbrief waarin je nieuwsfeiten en tips weg gaf. …

Inspiratie
Kerst reclames 2017

Het is ook voor reclamebureau’s een heerlijke tijd, de kerstdagen. Grote en kleine merken / ondernemingen / bedrijven willen met de kerst een mooie boodschap combineren met een aanbieding of gewoon mensen herinneren dat ze er zijn. Reclame makers kunnen hun creativiteit ten volle benutten in de vorm van humor, …

Shares