Is de liefde voor jouw klant een goed bewaard geheim?

Ik ♥︎ mijn klant en ik houd van de mensen die reageren op artikelen, podcast en de video’s. Ervaar jij dat ik van jou houd? Zeg ik dat vaak genoeg? Laat ik het je merken? Voelt de klant dat ik van haar houd?

Ik hoop van wel, maar ik kan me voorstellen dat het niet altijd even duidelijk is. Er is geen mooiere dag om te zeggen “ik hou van jou” dan vandaag. (Vandaag = iedere dag opnieuw)

Ik wens jou:

“een fijne Valentijn”

Is de liefde voor jouw klant een goed bewaard geheim-

 

Een aantal klanten hebben een kaartje ontvangen met een kleine verrassing. Gewoon om te laten weten dat ik van ze houd. Ik geniet van hun vooruitgang, van de visie en de actie die ze ondernemen. Mijn liefde voor de klant en om haar te helpen bij haar doel om meer mensen te bereiken zit diep bij mij.

Nee, ik heb geen vlinders in de buik, maar ik krijg wel nieuwe energie, als we weer een stap maken. Wanneer de klant een succes boekt, dan geniet ik mee.

Met de verhalen die ik deel in de dagelijkse video’s wil ik je meenemen. Wil ik dat je ziet dat ik verliefd ben op jou. Zet ik me in om jou energie, de strategie en de stappen te geven waarmee jij vooruit komt.

Wil jij meegenomen worden in mijn verhalen?
Volg dan mijn dagelijkse video’s die iedere ochtend om 8.00u online komen via ErnoHannink.tv

Weet jouw klant dat je verliefd bent op haar?

Bel je zo maar om te vragen hoe het gaat? Toon je oprechte interesse in jouw klant?
Stuur je haar een kaartje die ze in de brievenbus vindt?
Stuur je af en toe een verrassing?

Het hoeft niet groot te zijn. Het gaat vooral om de aandacht. Iedereen vindt het fijn om persoonlijke aandacht te krijgen.

Zoals Bernadette Jiwa schreef,

Fluister je klant toe, “Ik zie je”, in plaats van roepen “Zie mij”.

Uit mijn gesprekken met leads en klanten leer ik het meeste. Door deze ervaringen met jou te delen via e-mails, webinars, interviews en de verhalen in de video’s zeg ik “Ik zie jou”.

Weten jouw contacten en relaties van welke klanten jij houdt?
Is het voor andere mensen duidelijk dat jij verliefd bent op dit soort klanten?
Straal jij uit dat je verliefd bent op dit werk?

Of is jouw liefde voor jouw doelklant een goed bewaard geheim?

Deel het mij. Deel het met de mensen om je heen.
Jouw liefde voor die ene klant.
Jouw liefde voor je werk
De liefde van de klant voor jou.

Zodat iedereen kan zien,  wanneer zij liefde nodig hebben, dat ze dan bij jou moeten zijn.

Liefde voor de klant én voor het werk dat je doet voor de klant.
Het voelt niet als werk en je krijgt er nog voor betaald ook.

Verliefd zijn op de klant.
Telkens weer verrast de klant jou met mooie vragen, opdrachten en uitdagingen.

Verliefd zijn op je klant.
Telkens weer verras jij de klant. Het zijn de kleine dingen

Het gaat om de verrassing. Ze zijn klein, eenvoudig. Iedereen kan het.
Het vraagt alleen aandacht.

For this was on seynt Volantynys day
Whan euery bryd comyth there to chese his make

Geoffrey Chaucer, Parlement of Foules (1382)

‘Want dit was op Sint-Valentijnsdag
Als elke vogel daar zijn maatje komt kiezen’

Stuur een brief

Schrijf vandaag nog een liefdesbrief voor je klant.
Verstuur de brief.

Mijn verhalen in de video’s volgen? Abonneer dan op de video’s via ernohannink.tv

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

content marketing blog
Inspiratie
6 soorten content marketing

Wat is content marketing, welke vormen zijn er en hoe kun je het inzetten voor jouw bedrijf. Lees hieronder welke 6 soorten van contentmarketing er zijn en hoe je ze strategisch kunt toepassen. Content marketing Content marketing is een strategische vorm van marketing die er op is gericht om waardevolle, …

geen nieuwsbrief als naam gebruiken
Inspiratie
Een nieuwsbrief geen nieuwsbrief noemen – wat dan wel?

De digitale nieuwsbrief / mailing / newsletter / e-mailing is inmiddels al vele jaren oud. Het is een goedkope opvolger van de papieren versie van de nieuwsbrief. In het begin was het ook vrij eenvoudig om nieuwe aanmeldingen te krijgen voor jouw nieuwsbrief waarin je nieuwsfeiten en tips weg gaf. …

Inspiratie
Kerst reclames 2017

Het is ook voor reclamebureau’s een heerlijke tijd, de kerstdagen. Grote en kleine merken / ondernemingen / bedrijven willen met de kerst een mooie boodschap combineren met een aanbieding of gewoon mensen herinneren dat ze er zijn. Reclame makers kunnen hun creativiteit ten volle benutten in de vorm van humor, …

Shares