Maak je droom waar tijdens een waarmaakdag

De waarmaakdag is opnieuw een, slim en welkom initiatief van Nils Roemen (net als Durf te Vragen).

Van de site, waarmakerij.nl
waarmakerij Maak je droom waar tijdens een waarmaakdag

Hoe lekker is het als er lukt wat je wilt dat lukt? Loop je al een tijd rond met een plan of idee dat je eindelijk echt wil waarmaken? Hoe fijn is het als dat allemaal in een dag en in een ruimte in gang kan worden gezet? De Waarmaakdag helpt je flink op weg.

Stel je voor dat je een soort waarmaakzakmes zou krijgen. Je klapt het uit en je hebt: een weblog, een huisstijl, een pitch, kleuradvies, een netwerkupgrade, een filmpje voor je weblog, een mooie foto, een goede tekst, social media skills en bakken met tips en ideeën. Dat is wat je krijgt op een waarmaakdag. Je krijgt het 1-op-1 van top-professionals die het leuk vinden om je te helpen.



Nils had begin 2011 gevraagd of ik iets wilde vertellen over Klanten krijgen via internet tijdens de allereerste Waarmaakdag. Dat heb ik gedaan.

Het Centrum voor Jong Ondernemerschap Doetinchem (CvJO) heeft de Waarmaakdag naar Doetinchem gehaald. Natuurlijk wil je dan ook een bijdrage leveren aan de Waarmaakdag in Doetinchem, de stad waar ik woon.

Ook hier een korte presentatie over klanten naar je toe laten komen. Aansluitend was er ruimte om de deelnemers te helpen hun droom waar te maken.

De locatie van CvJO Doetinchem is schitterend (bij Wedeo). Door de grote ruimte en ruime lichtinval bij CvJO zou het werken met een projector alleen maar afleiden voor de deelnemers. Vandaar dat ik mijn verhaal zonder dia’s deed. Dit was mijn verhaal:

De focus en zin waarmee jij klanten kunt aantrekken en afstoten kreeg ik de meeste reacties op. Deze zin om je te onderscheiden beantwoord vier vragen:

  1. Wie help ik?
  2. Wat is hun probleem?
  3. Hoe los ik dat op?
  4. Wat levert het de klant op?

Hopelijk kun jij ook iets met deze vragen. Zeker is dat deze vragen aan bod komen in mijn boek wat ik de komende maanden ga schrijven “Kies je doelgroep”.

Nils sluit rond 15:00u officieel de eerste Waarmaakdag in Doetinchem
5780149324 b2aa753654 Maak je droom waar tijdens een waarmaakdag

Wat werd er zoal gezegd over en tijdens deze waarmaakdag:

Er is gesproken over een volgende waarmaakdag in Doetinchem wanneer precies volgt nog houd daarvoor de site in de gaten. Is Doetinchem uit de regio, kijk dan naar de waarmaakdagen in Leeuwarden, Gouda, Haarlem, Enschede….

Wil je dat jouw droom werkelijkheid wordt en je een bedrijf start in 1 dag geef je dan op. Wil je mensen hierbij helpen met jouw expertise meld je dan aan als waarmaker.

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5


1 Comments

  • At 31 mei 2011, Katja Linders wrote:Dank voor je blogstuk Erno, hopelijk volgen er nog vele Waarmaakdagen. Dan komen we elkaar vast weer tegen 🙂

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

content marketing blog
Inspiratie
6 soorten content marketing

Wat is content marketing, welke vormen zijn er en hoe kun je het inzetten voor jouw bedrijf. Lees hieronder welke 6 soorten van contentmarketing er zijn en hoe je ze strategisch kunt toepassen. Content marketing Content marketing is een strategische vorm van marketing die er op is gericht om waardevolle, …

geen nieuwsbrief als naam gebruiken
Inspiratie
Een nieuwsbrief geen nieuwsbrief noemen – wat dan wel?

De digitale nieuwsbrief / mailing / newsletter / e-mailing is inmiddels al vele jaren oud. Het is een goedkope opvolger van de papieren versie van de nieuwsbrief. In het begin was het ook vrij eenvoudig om nieuwe aanmeldingen te krijgen voor jouw nieuwsbrief waarin je nieuwsfeiten en tips weg gaf. …

Inspiratie
Kerst reclames 2017

Het is ook voor reclamebureau’s een heerlijke tijd, de kerstdagen. Grote en kleine merken / ondernemingen / bedrijven willen met de kerst een mooie boodschap combineren met een aanbieding of gewoon mensen herinneren dat ze er zijn. Reclame makers kunnen hun creativiteit ten volle benutten in de vorm van humor, …

Shares