The Psychology of Online Persuasion – Natalie Nahai 2/2

Vandaag het 2e deel van het gesprek met Nathalie Nahai.

Dit is de laatste aflevering uit een serie van 2. Luister ook naar het 1e deel van het gesprek met Nathalie Nahai.

Deze keer een aflevering in het Engels met Nathalie Nahai over online overtuigen.

Nathalie is a web psychologist, international speaker and author of the best-selling book, Webs of Influence: The Psychology of Online Persuasion (Pearson). The foremost expert in web psychology, Nathalie helps businesses apply scientific rigour to their website design, content marketing and products. She has worked with Fortune 500 companies, design agencies and SMEs, including Google, eBay, Unilever and Harvard Business Review, to name a few.

Nathalie lectures internationally on the digital application of behavioural sciences, host Guardian podcasts, and contributes to national publications, TV and radio on the subject of online behaviour.

Veel plezier met de inzichten van Nathalie.

Meer informatie over Natalie Nahai:

Opvallende uitspraken die ik mooi vind in het interview:

  • It is good to have 1 salient button.
  • Remember, the video must deliver the title.
  • Sell with integrety.
  • There are certain diffrences in your audiece, such as gender and cultural differences. They will react differently to the same ads.

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 4.0 BY NC ND

Geen reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

content marketing blog
Inspiratie
6 soorten content marketing

Wat is content marketing, welke vormen zijn er en hoe kun je het inzetten voor jouw bedrijf. Lees hieronder welke 6 soorten van contentmarketing er zijn en hoe je ze strategisch kunt toepassen. Content marketing Content marketing is een strategische vorm van marketing die er op is gericht om waardevolle, …

geen nieuwsbrief als naam gebruiken
Inspiratie
Een nieuwsbrief geen nieuwsbrief noemen – wat dan wel?

De digitale nieuwsbrief / mailing / newsletter / e-mailing is inmiddels al vele jaren oud. Het is een goedkope opvolger van de papieren versie van de nieuwsbrief. In het begin was het ook vrij eenvoudig om nieuwe aanmeldingen te krijgen voor jouw nieuwsbrief waarin je nieuwsfeiten en tips weg gaf. …

Inspiratie
Kerst reclames 2017

Het is ook voor reclamebureau’s een heerlijke tijd, de kerstdagen. Grote en kleine merken / ondernemingen / bedrijven willen met de kerst een mooie boodschap combineren met een aanbieding of gewoon mensen herinneren dat ze er zijn. Reclame makers kunnen hun creativiteit ten volle benutten in de vorm van humor, …

Shares