Zesde zintuig technologie

Klinkt een beetje als “I can see dead People”? Nee het is meer Science Fiction, maar dan haalbaar en zelfs al mogelijk.

Pranav Mistry is al tijden bezig met het onderzoeken van interactie mogelijkheden tussen realiteit en computers. Hierbij is begonnen met het uit elkaar halen van de standaard muis en hier nieuwe mogelijkheden mee onderzoeken met betrekking tot een slimmere user interface. Uiteindelijk is hij gekomen tot een Zesde zintuig apparaat (sixth sense device) waarmee je op bijzondere wijze de realiteit kunt laten werken met de computers en andersom. Het is eigenlijk niet uit te leggen, je moet het zien.

Zie in onderstaand filmpje wat Pranav Mistry heeft bedacht. Heb je haast? Skip de video dan voorwaarts naar +/- 4 minuten… daar begint hij de “uitvinding” toe te lichten.

Misschien heb je zelf ideeën met deze toepassing? Pranav heeft namelijk aangegeven dat hij de software van dit SixthSense apparaat als Opensource beschikbaar zal stellen.

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

content marketing blog
Inspiratie
6 soorten content marketing

Wat is content marketing, welke vormen zijn er en hoe kun je het inzetten voor jouw bedrijf. Lees hieronder welke 6 soorten van contentmarketing er zijn en hoe je ze strategisch kunt toepassen. Content marketing Content marketing is een strategische vorm van marketing die er op is gericht om waardevolle, …

geen nieuwsbrief als naam gebruiken
Inspiratie
Een nieuwsbrief geen nieuwsbrief noemen – wat dan wel?

De digitale nieuwsbrief / mailing / newsletter / e-mailing is inmiddels al vele jaren oud. Het is een goedkope opvolger van de papieren versie van de nieuwsbrief. In het begin was het ook vrij eenvoudig om nieuwe aanmeldingen te krijgen voor jouw nieuwsbrief waarin je nieuwsfeiten en tips weg gaf. …

Inspiratie
Kerst reclames 2017

Het is ook voor reclamebureau’s een heerlijke tijd, de kerstdagen. Grote en kleine merken / ondernemingen / bedrijven willen met de kerst een mooie boodschap combineren met een aanbieding of gewoon mensen herinneren dat ze er zijn. Reclame makers kunnen hun creativiteit ten volle benutten in de vorm van humor, …

Shares