Hoe je branding behapbaar maakt – Manon Toma 2/3

Welkom bij de tweede aflevering uit een serie van 3 met Manon Toma (bekijk de eerste).

Manon is Brand Stylist & Designer voor ondernemers die online actief (willen) zijn, geeft (online) workshops en 1-op-1 sessies in branding & design.

 

Episode 69

Als brand stylist denkt Manon Toma met je mee over jouw personal brand en hoe je vervolgens hier de visuele vertaalslag in kunt maken. ‘Even’ een logo ontwerpen doet ze echter niet. Ze gelooft namelijk niet dat je hier mee geholpen bent.

Ze maakt branding behapbaar.

Veel ondernemers worstelen met hoe zij zichzelf als brand & business (online) moeten presenteren.

Jouw product, kennis of dienst kan nog zo goed zijn…
Jouw website of blog kan nog zo goed in elkaar zitten…
Jouw online programma kan nog zulke waardevolle informatie bevatten…

Het eerste contact is visueel! Wat zien ze? Doet het wat met ze? Vertel je een verhaal? Creëer een klik effect!
Iedere klik = een potentiële klant!

Show notes

Je kunt met haar verbinden op:

Opvallende uitspraken die ik mooi vind in het interview:

  • Branding begint bij de kennis over jezelf als persoon en jezelf als merk.
  • Als je dat voor elkaar hebt, zorgen je communicatiemiddelen voor een beter klik met de klanten.
  • Branding is niet te vangen, het is iets wat leeft, een bepaalde energie of gevoel bij een persoon.
  • Ik maak branding behapbaar voor de kleinere ondernemers.
  • Dit doe ik door eerst te kijken of er een klik is tussen mij en de persoon. Daarna gaan we aan de slag met het werkboek, waarin zeer gerichte vragen staan.
  • Je kunt op dit gebied ontzettend veel leren van anderen door te kijken hoe zij zich onderscheiden.

Abonneren

Vergeet niet te abonneren op de Erno Hannink Show via iTunes, Stitcher of SoundCloud.

Kun je mij een groot plezier doen zodat meer ondernemers deze podcast kunnen vinden? Geef deze podcast jouw eerlijke beoordeling en recensie. Dit helpt mij enorm om deze podcast te verspreiden. Dank je wel hiervoor. Stuur me een korte e-mail om mij te laten weten dat je dit gedaan hebt en ik stuur je een verrassing.

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 4.0 BY NC ND

Gerelateerde Posts:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

outletstore
Ondernemen
Producten in Outletstore van Informatique niet allemaal echt koopjes

De online winkel Informatique verkoopt met name computer gerelateerde producten en dan moet je denken aan PC’s, componenten voor computers, laptops, tablets, software, etc. Daarnaast verkopen ze ook enkele huishoudelijke producten. Deze computer winkel heeft naast een online shop ook fysieke winkel / vestiging in Berkel en Rodenrijs. Informatique heeft …

Ondernemen
Open Coffee Den Haag weer terug

Al vele jaren konden ondernemers uit Den Haag en omgeving met elkaar netwerken tijdens de Open Coffee. Iedere eerste woensdag van de maand kwamen bedrijven, freelancers, specialisten en zelfstandigen samen om met elkaar een kopje koffie of thee te drinken en elkaar beter te leren kennen. In 2017 was Open …

Ondernemen
Geen Bol bezorging op Vaderdag

Veel webshops bieden de mogelijkheid om rond de feestdagen extra bezorgmomenten te kiezen. De feestdag Moederdag en Vaderdag zijn bijzonder omdat ze altijd op een zondag vallen. Het bezorgen van een bloemetje doe je dan wel het liefst op Moederdag zelf (en niet een dag eerder of een dag later) …