Hoe je branding behapbaar maakt – Manon Toma 2/3

Welkom bij de tweede aflevering uit een serie van 3 met Manon Toma (bekijk de eerste).

Manon is Brand Stylist & Designer voor ondernemers die online actief (willen) zijn, geeft (online) workshops en 1-op-1 sessies in branding & design.

 

Episode 69

Als brand stylist denkt Manon Toma met je mee over jouw personal brand en hoe je vervolgens hier de visuele vertaalslag in kunt maken. ‘Even’ een logo ontwerpen doet ze echter niet. Ze gelooft namelijk niet dat je hier mee geholpen bent.

Ze maakt branding behapbaar.

Veel ondernemers worstelen met hoe zij zichzelf als brand & business (online) moeten presenteren.

Jouw product, kennis of dienst kan nog zo goed zijn…
Jouw website of blog kan nog zo goed in elkaar zitten…
Jouw online programma kan nog zulke waardevolle informatie bevatten…

Het eerste contact is visueel! Wat zien ze? Doet het wat met ze? Vertel je een verhaal? Creëer een klik effect!
Iedere klik = een potentiële klant!

Show notes

Je kunt met haar verbinden op:

Opvallende uitspraken die ik mooi vind in het interview:

  • Branding begint bij de kennis over jezelf als persoon en jezelf als merk.
  • Als je dat voor elkaar hebt, zorgen je communicatiemiddelen voor een beter klik met de klanten.
  • Branding is niet te vangen, het is iets wat leeft, een bepaalde energie of gevoel bij een persoon.
  • Ik maak branding behapbaar voor de kleinere ondernemers.
  • Dit doe ik door eerst te kijken of er een klik is tussen mij en de persoon. Daarna gaan we aan de slag met het werkboek, waarin zeer gerichte vragen staan.
  • Je kunt op dit gebied ontzettend veel leren van anderen door te kijken hoe zij zich onderscheiden.

Abonneren

Vergeet niet te abonneren op de Erno Hannink Show via iTunes, Stitcher of SoundCloud.

Kun je mij een groot plezier doen zodat meer ondernemers deze podcast kunnen vinden? Geef deze podcast jouw eerlijke beoordeling en recensie. Dit helpt mij enorm om deze podcast te verspreiden. Dank je wel hiervoor. Stuur me een korte e-mail om mij te laten weten dat je dit gedaan hebt en ik stuur je een verrassing.

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 4.0 BY NC ND

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

odido is dat wel okido
Ondernemen
Is de nieuwe naam Odido wel okido?

Mogelijk heb je het al gehoord? Als je klant bent dan heb je natuurlijk al een bericht ontvangen. Het bedrijf T-Mobile heet voortaan Odido. Na twee jaar in het geheim werken aan dit project werd op 5 september 2023 de nieuwe naam onthuld van wat we voorheen kende als T-Mobile …

stap-budget stopt
Ondernemen
1
Stap-budget stopt waarschijnlijk vanwege kabinetsbezuiniging

Het Stap-budget, een scholingssubsidie voor werkenden en werklozen, wordt waarschijnlijk wegbezuinigd. Dat bevestigen bronnen aan ANP en andere nieuwsbronnen. Het Stap-budget werd iets meer dan een jaar geleden geïntroduceerd als vervanging van de belastingaftrek van scholingskosten. Het was eigenlijk een scholingssubsidie van maximaal 1.000 euro voor het volgen van een …

office centre failliet
Ondernemen
Wat gaat er gebeuren met Office Centre?

Op 17 januari 2021 heb ik hier een artikel geplaatst over het feit dat Office Centre 7 vestigingen ging sluiten. Toen al gaf de directie aan veel last te hebben van de lockdown als onderdeel van de Corona maatregelen. Maar Office Centre bleef toen voor veel ondernemers redelijk goed bereikbaar …

Shares