Hoe word je een sterk merk – Bart van den Belt 2/3

Deel 2 van het gesprek met Bart van den Belt, oprichter en directeur van de ondernemersopleiding ‘de Zakelijk Succes Academy‘ en auteur. Naast businesscoach en auteur is Bart spreker en trainer op het gebied van marketing, verandermanagement en persoonlijk leiderschap voor diverse organisaties. Dit is aflevering 2 uit een serie van 3.

Opvallende uitspraken die ik mooi vind in het interview:

  • Er is zoveel aanbod en de markt is zo toegankelijk, dat wanneer je niet werkt aan het bouwen van een merk, je buiten de boot valt.
  • Bij het bouwen van merk hoort soul-searching, wie ben je?
  • Het eerste wat ik doe bij een nieuw bedrijf is nadenken over vragen waarom het bedrijf is opgezet en wie de doelgroep is.
  • In 2010 had niet iedereen een website en wat het niet van de hoogste prioriteit om de website er goed uit te laten zien.
  • Nu heeft bijna iedereen een website en moet je je gaan onderscheiden op dit gebied.

Vergeet niet te abonneren op de Erno Hannink Show via iTunes, Stitcher of SoundCloud.

Kun je mij een groot plezier doen zodat meer ondernemers deze podcast kunnen vinden? Geef deze podcast jouw eerlijke beoordeling en recensie. Dit helpt mij enorm om deze podcast te verspreiden. Dank je wel hiervoor. Stuur me een korte e-mail om mij te laten weten dat je dit gedaan hebt en ik stuur je een verrassing.

Je kunt mij bereiken op podcast@ernohannink.nl Ik hoor graag van jou.

Share and Enjoy !

0Shares
0 0

Gerelateerde Posts:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ondernemen
Strengere leeftijd controle bij webshops met drank producten

De leeftijdscontrole moet zeer waarschijnlijk in 2021 worden aangescherpt voor online shops en bezorgdiensten die alcohol verkopen en / of leveren. Verkoop je alcohol op internet dan moet je zeer zeker zijn dat jouw klant 18 jaar of ouder is. De popup met de vraag “Ben jij 18+?” is straks …

Photo by Daria Shevtsova from Pexels
Ondernemen
Prijs op site vermelden of niet

 Heb jij jouw tarieven op je website geplaatst? Veel bedrijven houden hun tarieven liever geheim en plaatsen deze niet op de openbare website. Maar is dit verstandig? Is dit goed voor jouw potentiële klanten de jouw website bezoeken? Waarschijnlijk doe jij jouw best om jouw doelgroep op jouw website te …

Ondernemen
Zelfpromotie

Heb jij net als veel andere mensen moeite om jezelf te promoten? Ben je bang om opschepperig over te komen? Dus jij hebt diverse kwaliteiten, maar die zijn pas zichtbaar als mensen jou zien werken? Of je hoopt steeds dat iemand anders jouw kwaliteiten promoot? Maar eigenlijk kan niemand jou …

0Shares
0