Ik voorop en dan de klant

Afgelopen zondag reden we voor een feestje naar Hoorn. Als je bijna de hele weg 100 km/u mag rijden is dat best saai. Totdat een busje voorbij rijd.

De reis duurt ongeveer 2 uur. Dit kwam omdat op de A1 een file stond van 7 km en de rit dus over de A12 en de A2 ging. Langs de A12 wordt door de week gewerkt en mag je vanaf Ede/Wageningen tot en met Utrecht maar 100 km/u en de A2 tussen Utrecht en Amsterdam is ook 100 km/u. Dan krijg je het gevoel dat je langzaam maar zeker vooruit sukkelt.

Dan rijd ons een busje voorbij en ik zie de volgende zin onder de merknaam staan.

“Onze missie, uw transmissie”

Er valt mij iets op. Het is verkeerd om volgens mij. “Uw transmissie, onze missie.” klinkt veel logischer.

Zonder transmissie geen missie. Zonder klant geen bedrijf. Volgens mij moet daarom de klant voorop en daarna komt het bedrijf in dit soort uitingen.

Na wat zoekwerk kom ik uit bij SHM Transmissie “Onze Missie, Uw Transmissie”

Bij deze zoektocht zie ik dat IVS ATT het ook kan – “Onze missie is uw transmissie”

Naar de omgekeerde zin heb ik ook gezocht in de zoekmachine Uw transmissie, onze missie.

Wat denk je?
Niet te vinden.

Komt dit jou bekend voor dat het bedrijf zichzelf belangrijker vindt dan de klant? Of in ieder geval in de uitingen zichzelf vooraan plaatst.

Zie ook Klant voorop tijdens vakantie bij Camara in Lannion

Graag lees ik jouw voorbeeld.

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5

Geen reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

office centre failliet
Ondernemen
Wat gaat er gebeuren met Office Centre?

Op 17 januari 2021 heb ik hier een artikel geplaatst over het feit dat Office Centre 7 vestigingen ging sluiten. Toen al gaf de directie aan veel last te hebben van de lockdown als onderdeel van de Corona maatregelen. Maar Office Centre bleef toen voor veel ondernemers redelijk goed bereikbaar …

Ondernemen
Korting geven bij verjaardag slim?

Er is er één jarig hoera hoera. Super leuk en laat de vele leuke berichten via de vele sociale media kanalen maar binnen komen! Nog leuker, een paar mensen bellen jou. Maar heb je heel veel geluk dan krijg je cadeautjes! Dat vind ik super leuk. Het kan ook andersom, …

bordspellen voor ondernemers
Ondernemen
Beste bordspellen voor ondernemers

Met de huidige avondklok en lockdown is het spelen van gezellige bordspellen een aanrader. Het is leuk om te doen, schept of versterkt de band onderling en je leert er vaak ook nog iets van. Daarnaast is het spelen van een spelletje een goede afleiding als je stress ervaart van …

Shares