Nieuwe social media trends en wat doen we er mee? – Jeanet Bathoorn – Verdienmodellen 2/3

Denk je wel eens na over andere vormen van omzet voor jouw bedrijf? Luister naar deze 3-delige serie over verdienmodellen met Jeanet Bathoorn en krijg inspiratie. Dit is de 2e aflevering (zie onder) over de nieuwe social media trends en wat doen we er mee als ondernemer.

Jeanet Bathoorn is VrijheidsOndernemer, Social Media Expert en auteur van 5 boeken. Haar bedrijf past zich aan bij het leven dat zij wil. Ze plant eerst de reizen, handelsmissies en vakanties en kijkt dan hoe het werk erbij past.

social media Jeanet Bathoorn

Hier de link naar Aflevering 1

Dit is aflevering 2 van 3 in deze serie.

De eerste aflevering – De mythe van de online training – vind je hier – show 50.

 

Episode 51

Jeanet Bathoorn sleutelt graag met andere ondernemers aan een verdienmodel waarbij die ondernemer  vrijheid ervaart. Zelf streeft ze elk jaar naar minimaal een ton omzet. Haar bedrijf is geen hobby.

Show notes

Je kunt met haar verbinden op:

Haar website http://jeanetbathoorn.nl/

Haar boek “50 verdienmodellen”

Opvallende uitspraken uit het interview:

  • Op de een of andere manier houden wij mensen nog steeds het waanbeeld dat veel geld verdienen vies is.
  • Uitspraken als “ik wil minimaal een ton verdienen” zijn in heel veel kringen niet gepast.
  • Mensen die hun tarieven expres laag houden om zoveel mogelijk mensen te helpen, zijn eigenlijk gewoon liefdadigheidsinstellingen.
  • Kies een plafond waarvoor het ondernemen voor jou prettig is, dit bedrag kan voor iedereen verschillen. Denk hierbij ook aan uitbreiding.
  • Een ton kun je nog alleen verdienen, maar veelvouden van dit bedrag vergen een team, leiderschap, nieuwe materialen en investeringen.
  • De belangrijkste trend in de social media is momenteel live streamen. Ook populair is het meer persoonlijk maken van je video’s, door gewone, alledaagse elementen erin te verwerken.

Vergeet niet te abonneren op de Erno Hannink Show via iTunes, Stitcher of SoundCloud.

Kun je mij een groot plezier doen zodat meer ondernemers deze podcast kunnen vinden? Geef deze podcast jouw eerlijke beoordeling en recensie. Dit helpt mij enorm om deze podcast te verspreiden. Dank je wel hiervoor. Stuur me een korte e-mail om mij te laten weten dat je dit gedaan hebt en ik stuur je een verrassing.

Je kunt mij bereiken op podcast@ernohannink.nl Ik hoor graag van jou.

Online jouw expertise delen en daarmee nieuwe leads aantrekken? In contact komen met klanten die jou nu nog niet kennen?

Online verspreiden van jouw expertise op een manier zodat het je zo min mogelijk tijd kost.

Dan is Online Visibility Done4You voor jou.

Het enige wat jij hoeft te doen is jouw expertise uit je hoofd te halen. Wij zorgen er voor dat deze expertise online wordt gepubliceerd en wordt verspreid.

Online Visibility Done4You vind je op ErnoHannink.nl

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 2.5

Share and Enjoy !

0Shares
0 0

Gerelateerde Posts:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Online training oplossingen
Ondernemen
Oplossingen verkoop online training

Op dit moment is het helemaal in, online training geven. Vanwege de Corona zit iedereen verplicht binnen en dan moet je mogelijk op een andere manier jouw geld verdienen. Een mooie oplossing is het delen van jouw kennis in ruil voor een kleine betaling. Dus je overweegt om een cursus …

Ondernemen
Strengere leeftijd controle bij webshops met drank producten

De leeftijdscontrole moet zeer waarschijnlijk in 2021 worden aangescherpt voor online shops en bezorgdiensten die alcohol verkopen en / of leveren. Verkoop je alcohol op internet dan moet je zeer zeker zijn dat jouw klant 18 jaar of ouder is. De popup met de vraag “Ben jij 18+?” is straks …

Photo by Daria Shevtsova from Pexels
Ondernemen
Prijs op site vermelden of niet

 Heb jij jouw tarieven op je website geplaatst? Veel bedrijven houden hun tarieven liever geheim en plaatsen deze niet op de openbare website. Maar is dit verstandig? Is dit goed voor jouw potentiële klanten de jouw website bezoeken? Waarschijnlijk doe jij jouw best om jouw doelgroep op jouw website te …

0Shares
0