[vlog] Online resultaat case study Mitchel van Duuren

In deze video een analyse van de trechter voor het nieuwe product Lead Powr van Mitchel van Duuren. Lead Powr werd verkocht wanneer je de 7-daagse lead challenge had gevolgd. De challenge werd ingeleid met Facebook Live video’s van Mitchel. Kijk hoe de trechter werkt en zorgt voor omzet. De trechter werkt, er wordt een product verkocht van bijna duizend euro.

 

Links die ik noem in mijn Case Study:

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 4.0 BY NC ND

Gerelateerde Posts:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ondernemen
Open Coffee Den Haag weer terug

Al vele jaren konden ondernemers uit Den Haag en omgeving met elkaar netwerken tijdens de Open Coffee. Iedere eerste woensdag van de maand kwamen bedrijven, freelancers, specialisten en zelfstandigen samen om met elkaar een kopje koffie of thee te drinken en elkaar beter te leren kennen. In 2017 was Open …

Ondernemen
Geen Bol bezorging op Vaderdag

Veel webshops bieden de mogelijkheid om rond de feestdagen extra bezorgmomenten te kiezen. De feestdag Moederdag en Vaderdag zijn bijzonder omdat ze altijd op een zondag vallen. Het bezorgen van een bloemetje doe je dan wel het liefst op Moederdag zelf (en niet een dag eerder of een dag later) …

Ondernemen
Reactie op Podcast Geheim voor succesvol bloggen van Erno Hannink

Hieronder een korte reactie (soort recensie) op de podcast (audio om naar te luisteren) met de Het geheim om te beginnen met succesvol bloggen (volg link om zelf de podcast te beluisteren). Waarom? Ja eigenlijk vraagt Erno Hannink daar zelf altijd om. Onderaan zijn Podcasts staat de tekst “Geef deze podcast …