Hosting providers met telefonisch support

Webhosting

Steeds meer hosting providers werken met ticket systemen en online chat in plaats van het bieden van telefonisch support. Wanneer jouw website onbereikbaar is dan is het zeer frustrerend wanneer je 1 uur moet wachten totdat op jouw ticket wordt gereageerd. Een live chat is vaak wel sneller dan ondersteuning via een e-mail, maar het communiceren via getypte berichten is vaak ook niet optimaal. Dus welke hosting leveranciers kunnen vandaag de dag jou nog wel telefonisch te woord staan in het geval van problemen? Hieronder heb ik een overzicht gemaakt van de wijze van support per hostingprovider. Let op, dit is de stand van zaken op dit moment (maart 2021) en dit kan natuurlijk in de tussentijd veranderen.

 

Provider Site Mail Live Chat Telefoon
VDX https://www.vdx.nl/ Ja Nee Ja
09:00 tot 19:00 uur
Sohosted https://www.sohosted.com/ Ja Ja Ja
10:00-12:00 en 14:00-16:00
Spixo https://spixo.nl/ Ja Ja Ja
09:00 tot 16:00
Vedaweb https://vedaweb.nl/ Ja Ja Ja
09.00 tot 18.00
Hostingsquad https://www.hostingsquad.nl/ Ja Ja Ja
9:00 tot 17:00
Bhosted https://www.bhosted.nl/ Ja Ja Ja
9:00 tot 17:00
Internet today https://www.internettoday.nl/ Ja Ja Ja
9:00 tot 17:30
Hostslim https://www.hostslim.nl/ Ja Ja Ja
onbekend
XStocloud https://www.xstocloud.nl/ Ja Nee Ja
onbekend
Xel/td> https://www.xel.nl/ Ja Nee Ja
9:00 tot 17:00
Yourhosting https://www.yourhosting.nl/ Ja Ja Ja
premium, extra 8,- p/mnd
Vimexx https://www.vimexx.nl/ Ja Ja Ja
extra, 9,95 p/mnd
Flexwebhosting https://www.flexwebhosting.nl/ Ja Ja Nee
Transip https://www.transip.nl/ Ja Nee Nee
Hosting direct https://www.hostingdirect.nl/ Ja Nee Nee

 

Foto door Moose Photos via Pexels

Share and Enjoy !

0Shares
0 0

Gerelateerde Posts:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Strato sitebuilder of Wordpress
Webdesign
STRATO Sitebuilder of WordPress?

Een begrijpelijke vraag die veel ondernemers hebben die een nieuwe site willen maken (of laten maken): kies ik voor STRATO sitebuilder of voor een eigen WordPress website? Het is geen eenvoudige afweging en ook afhankelijk van jouw specifieke situatie. Laten we voorop stellen dat geen van de hiervoor genoemde mogelijkheden …

enorme prijsverhoging neostrada
Webhosting
1
Extreme prijsverhoging ook bij Neostrada

Ook het hostingbedrijf Neostrada heeft een flinke prijsverhoging aangekondigd bij haar klanten. Eerder zagen wij vergelijkbare prijsverhogingen bij andere hostingproviders waaronder VIP. Het oude Reseller Beginner pakket wordt bijvoorbeeld omgezet naar een Reseller Startup pakket en klanten gaan dan in plaats van € 9,99 per maand zelfs € 24,99 per …

Reviced is nu VIP
Webhosting
Hosting Reviced wordt VIP maar niet ten gunste van de klant

Op 11 oktober ontving ik een e-mail bericht van Reviced over het overzetten van mijn diensten. In de e-mail staat: “Reviced wordt VIP Internet, jouw online succes staat voorop. Vanaf 1 november is het zover, Reviced wordt VIP Internet. Ondanks het beëindigen van het merk Reviced, zetten we onze samenwerking …

0Shares
0