[vlog] Online resultaat case study Cindy Vranken

In deze video een analyse van megacindy.com en Cindy Vranken. Wat doet zij goed en wat kan nog beter. Waar kan zij optimaliseren voor meer resultaat.

In 2014 is Cindy gestart als ondernemer. Met veel verkoopervaring zag zij de kans om ondernemers te helpen bij meer resultaat door verkoop. Ik heb Cindy Vranken ontmoet tijdens een presentatie in België over mijn boek Hyperspecialisatie, georganiseerd door Johan D’Haeseleer en Jan Jacobs. Ze heeft al een aantal grote en succesvolle lanceringen achter de rug van haar verkoop programma. In maart 2017 start het nieuwe programma en ze werkt nu weer volop aan die lancering.

Haar lanceringen zijn succesvol door 3 dingen:
1. webinars
2. affiliates
3. opvolgen – nabellen van prospects

Met de affiliates zorgt Cindy er voor dat ze veel deelnemers krijgt in de webinars. Daarna is het belangrijkste, nabellen. Deelnemers die interesse hebben getoond allemaal nabellen.

Links die ik noem in mijn Case Study:

In mijn podcast de Erno Hannink Show heb ik Cindy gesproken over “Verkopen vanuit je H.A.R.T.”

 

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 4.0 BY NC ND

Share and Enjoy !

0Shares
0 0

Gerelateerde Posts:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Online training oplossingen
Ondernemen
Oplossingen verkoop online training

Op dit moment is het helemaal in, online training geven. Vanwege de Corona zit iedereen verplicht binnen en dan moet je mogelijk op een andere manier jouw geld verdienen. Een mooie oplossing is het delen van jouw kennis in ruil voor een kleine betaling. Dus je overweegt om een cursus …

Ondernemen
Strengere leeftijd controle bij webshops met drank producten

De leeftijdscontrole moet zeer waarschijnlijk in 2021 worden aangescherpt voor online shops en bezorgdiensten die alcohol verkopen en / of leveren. Verkoop je alcohol op internet dan moet je zeer zeker zijn dat jouw klant 18 jaar of ouder is. De popup met de vraag “Ben jij 18+?” is straks …

Photo by Daria Shevtsova from Pexels
Ondernemen
Prijs op site vermelden of niet

 Heb jij jouw tarieven op je website geplaatst? Veel bedrijven houden hun tarieven liever geheim en plaatsen deze niet op de openbare website. Maar is dit verstandig? Is dit goed voor jouw potentiële klanten de jouw website bezoeken? Waarschijnlijk doe jij jouw best om jouw doelgroep op jouw website te …

0Shares
0