De psychologie van kleuren in marketing

In dit artikel een handige infographic over de psychologie van kleuren in de marketing. Iedere kleur heeft een eigen psychologische werking bij mensen en hier kun je bij het maken van websites, flyers, folders, logo’s en dergelijke goed gebruik van maken. Natuurlijk is niet alleen de kleur van invloed op de gedachten van jouw doelgroep, ook gebruik van symbolen en korte teksten hebben invloed. Ook hier gaat de infographic kort op in. Gewoon een nuttige infographic als je een nieuwe huisstijl wilt gaan maken of wanneer je jouw skills in ontwerp wilt verbeteren.

infographic-Color-Psychology

Enhanced by Zemanta
Geen reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

voordelen nadelen Wordpress
Webdesign
De voordelen en nadelen van WordPress

Misschien overweeg je een website te bouwen of te laten bouwen met behulp van WordPress. Of er is een andere reden dat je onderzoek doet naar WordPress. Hoe dan ook, je vraagt je af: Wat zijn de voordelen van WordPress? En wat zijn de nadelen? Dus je zoekt een duidelijk …

Webdesign
De beste Retro en Vintage Webdesigns

Grafisch ontwerpen is een vak apart. En vervolgens heb je het resultaat dat de één het einde vindt en de ander vindt het niets… kwestie van smaak zeggen we dan. Maar kwalitatief design is zeker herkenbaar en kwaliteit is geen kwestie van smaak. Binnen grafisch ontwerp zie je bepaalde stijlen …

Strato sitebuilder of Wordpress
Webdesign
STRATO Sitebuilder of WordPress?

Een begrijpelijke vraag die veel ondernemers hebben die een nieuwe site willen maken (of laten maken): kies ik voor STRATO sitebuilder of voor een eigen WordPress website? Het is geen eenvoudige afweging en ook afhankelijk van jouw specifieke situatie. Laten we voorop stellen dat geen van de hiervoor genoemde mogelijkheden …

Shares