SEA – betalen voor je verkeer – Dave Lorrez 2/3

In deze podcast (Episode 100) een 2e gesprek met Dave Lorrez over het optimaliseren van je website. Sinds 2005 leert hij ondernemers met zijn bedrijf E-Tail hoe ze verkeer kunnen aantrekken op hun website en daar prospects en/of klanten van kunnen maken.

Deze tweede aflevering in een serie van 3 gaat over SEA optimalisatie van je website; betalen voor verkeer. De eerste Podcast vind je hier.

Veel plezier met de inzichten van Dave.

Show Notes

Je kunt met Dave Lorrez verbinden via:

http://www.e-tail.be/

LinkedIn

Twitter

Facebook

Opvallende uitspraken die ik mooi vind in het interview:

  • Men moet altijd beginnen met een keyword onderzoek, om er achter te komen wie op de website komt
  • Maak lijsten, die je ook gaat labelen zoals: informatief, commercieel, transactioneel.
  • Aan de labels plak je dan call-to-actions vast. Hierdoor kun je sneller geld verdienen.
  • Als je een artikel plaatst, probeer dan je ads hierop af te stemmen. De boodschap in de advertentie moet kloppen.
  • Bundel eens een aantal artikelen in een pdf, zo hergebruik je content.
  • Het artikel van Erno over SEO
  • Het interview met Aartjan van Erkel

Vergeet niet te abonneren op de Erno Hannink Show via iTunes, Stitcher of SoundCloud.

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 4.0 BY NC ND

Geen reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Zoekmachine Optimalisatie
Soorten campagnes in Google Ads

Wil je starten met Google Ads? Dan begin je met het maken van een campagne. Een campagne is eigenlijk een map waarin al je advertenties zitten. In deze campagne stel je een aantal belangrijke zaken in: – Hoeveel geld je per dag wilt uitgeven – Wie je advertenties te zien …

hosting SEO
Zoekmachine Optimalisatie
Hosting invloed op vindbaarheid website

Wat is een website zonder bezoekers? Je hebt jouw website vast niet gemaakt (of laten maken) om er alleen zelf naar te kijken. Dus je wilt dat mensen jouw website gaan bezoeken om vervolgens actie te ondernemen in de vorm van bestellen, informatie aanvragen, offerte aanvragen, etc. Wanneer jouw website …

google adwords nieuw logo
Zoekmachine Optimalisatie
Adwords is nu Google Ads

Sinds 24 juli 2018 heeft Google Adwords omgedoopt tot Google Ads. En bij deze nieuwe naam hoort ook een nieuw logo. Daarbij heeft Google ook besloten dat de nieuwe Adwords Google Ads ook een nieuwe URL / website adres krijgt, het is dus niet meer adwords.google.com maar je moet nu …

Shares