Zo krijg je meer bezoekers naar je website – maar dit wil je niet horen

bezoekers website

Het grootste deel van de websites van zelfstandige ondernemers heeft gemiddeld tussen 0 en 50 bezoekers per dag. Daarbij zal het bezoekersaantal de meeste dagen onder de 20 liggen en dat is te weinig. Veel te weinig. Ten minste, wanneer je meer mensen wil vertellen over jouw expertise en wanneer je meer klanten wil via je website.

Hieronder deel ik paar dingen waardoor je meer bezoekers krijgt. Het probleem is alleen dat jij deze dingen niet wil horen.

  • Lees niet verder, als jij niet tegen wat werk kunt.
  • Lees niet verder als je vooral op de korte termijn denkt.
  • Lees niet verder als jij geen keuze kunt maken wat het het belangrijkste is wat je te doen hebt.

OK, jij wil dus serieus aan de slag!? Jij gaat voor zichtbaar worden. Jij denkt aan de lange termijn. Jij weet wat de richting is voor je bedrijf en wat jouw grootse doel is. Kom verder….

Meer bezoekers naar je website:

  • Dat kost tijd;
  • Tijd = geld;
  • Dat kost dus ook geld.

Meer bezoekers naar je website?
Investeer in de volgende 4 onderdelen.

1 – Veel meer onderscheiden
Iedereen doet wat de experts voorschrijven:
– een lijst opbouwen met freebees,
– gratis webinars geven om te verkopen,
– gratis strategiesessies geven, en
– artikelen schrijven met 5, 7, 10 tips

Als iedereen het al doet, wordt het tijd om daar mee te stoppen.

Je hebt namelijk meer haters nodig!
Meer mensen die reageren op jouw berichten en het er niet mee eens zijn.

Je hebt tegelijk meer liefde nodig.
Fans die helemaal weg zijn van jou.
Klanten die jouw artikel delen met iedereen.

Je hebt fans nodig die met jou de connectie durven aan te gaan om wie je bent.
Dat levert ook haters op.
Mensen die helemaal niet begrijpen wat jij doet.

Je moet wel tegen een stootje kunnen.
Fans zijn fijn, maar haters kosten energie als je er teveel in meegaat.

Minder grijze middenmoot, want daar heeft niemand wat aan.
Meer haters en meer fans.

2. Veel meer schrijven
Je moet veel meer schrijven dan je nu doet.

Door meer te schrijven word je beter.
Door meer te schrijven word je website beter bezocht.
Door meer te schrijven bezoekt de zoekmachine jouw website vaker.
Door meer te schrijven is de kans op een artikel dat een hit wordt groter.

Schrijf dagelijks en anderen merken het verschil.

3. Meer promotie
Veel vaker jouw berichten verspreiden.
Doe eens gek, niet Nederlands.
Wees trots op het artikel.

Deel het met de wereld zo vaak als je kunt.
Hetzelfde artikel op verschillende plekken plaatsen.
Stuur jouw artikel naar de influencers in jouw wereld.

Deel het.

4. Adverteren
Doet een artikel het goed?
Adverteer dan met het artikel.
Maak het artikel nog meer zichtbaar.
Het overgrote deel uit de markt kent jou nog niet.

Het is niet per se harder werken.
Doe niet alles zelf en je kunt dit naast het werk voor jouw klanten.

This article is originally from ErnoHannink.nl under Creative Commons 4.0 BY NC ND

Gerelateerde Posts:

Geen reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

hosting SEO
Zoekmachine Optimalisatie
Hosting invloed op vindbaarheid website

Wat is een website zonder bezoekers? Je hebt jouw website vast niet gemaakt (of laten maken) om er alleen zelf naar te kijken. Dus je wilt dat mensen jouw website gaan bezoeken om vervolgens actie te ondernemen in de vorm van bestellen, informatie aanvragen, offerte aanvragen, etc. Wanneer jouw website …

google adwords nieuw logo
Zoekmachine Optimalisatie
Adwords is nu Google Ads

Sinds 24 juli 2018 heeft Google Adwords omgedoopt tot Google Ads. En bij deze nieuwe naam hoort ook een nieuw logo. Daarbij heeft Google ook besloten dat de nieuwe Adwords Google Ads ook een nieuwe URL / website adres krijgt, het is dus niet meer adwords.google.com maar je moet nu …

Zoekmachine Optimalisatie
Beste gratis Online SEO Tools voor 2017

Wat zijn de beste gratis Online SEO Tools voor 2017? In onderstaande video krijg je een kort en snel overzicht van handige free tools die je voor SEO doeleinden kunt inzetten. De maker van de video werkt sins 2011 met online marketing. Hij moest werken met weinig budget maar wilde …